Statistici amare pe deserturi dulci

Statistici amare pe deserturi dulci

Lantul de patiserii Paul Romania lanseaza o noua linie de torturi “Bittersweet” bazata pe statisticile inegalitatii de gen din Romania. Incasarile obtinute din vanzarile acestor dulciuri vor finanta doua activitati ale organizatiei FILIA: un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piata muncii si folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea si o campanie de

Extindere Paul in Cluj-Napoca

Extindere Paul in Cluj-Napoca

Lantul de brutarii Paul a deschis cea de-a 14-a unitate din Romania, in Cluj-Napoca. Amplasata in centrul comercial Polus Center, in noua brutarie s-au investit aproximativ 450.000 de euro. Cluj-Napoca este cel de-al treilea oras din Romania in care Paul se extinde ca retea, dupa Bucuresti si Ploiesti. Brutaria Paul din Polus Center Cluj are o suprafata totala de 154

Festivalul Fructelor de vara

Festivalul Fructelor de vara

Brutariile Paul relanseaza Festivalul Fructelor, campania care aduce clientilor, pe timpul verii, o gama extinsa de tarte cu fructe si alte produse racoritoare in editie speciala. Noutatile acestui sezion sunt sortimentele de tarte cu afine, mure, multifruits, pepene galben, struguri, zmeura si bezele, care se adauga sortimentelor clasice de tarte cu capsuni si zmeura. Toata gama de fructe va fi

Catering de la Paul

Catering de la Paul

Lantul de brutarii Paul a lansat un serviciu de catering, ce pune la dispozitia clientilor optiunea de a personaliza comenzile de produse in diverse combinatii: produse dulci sau sarate, in varianta mini. Platourile Paul din Collection Salée contin produse precum: mini sandwich-uri, mini quiches şi croissante sarate, mini tartines, mini feuillettes (produse din foietaj) si mini tarte sarate, iar platourile

Cafeaua Paul, la purtator

Cafeaua Paul, la purtator

Paul lanseaza o gama de recipiente portabile pentru cafea, disponibile in toate brutariile sale din Bucuresti: pahar cu capac de silicon de 350 ml, cana termos de 380 ml si termos de 600 ml. Clientii care achizitioneaza noile recipiente Paul si revin in brutarii cu ele pentru a achizitiona cafea vor plati doar jumatate din pretul acesteia. In Romania, lanțul

Festivalul fructelor Paul

Festivalul fructelor Paul

Lantul de brutarii Paul lanseaza campania Festivalul fructelor, parte a evenimentelor speciale ale acestui an, in care Paul aniverseaza 125 de ani. Festivalul fructelor va fi promovat printr-un concurs in retelele de socializare Facebook si Instagram. Pentru a participa, utilizatorii trebuie sa inscrie imagini ce surprind tartele cu fructe din gama Paul in decoruri de inspiratie frantuzeasca. Campania are sustinerea

Crème Glacée la Paul

Crème Glacée la Paul

Brutariile Paul lanseaza gama de inghetata si sorbeturi Crème Glacée, realizata in parteneriat cu Venchi si disponibila in mai multe sortimente: aroma de caramel sarat, fistic, cafea, ciocolata cu alune de padure si sorbet cu capsuni sau ciocolata neagra. Gama Crème Glacée este disponibila in brutariile Paul din: Dorobanti, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City si Piata Romana. In

Sase branduri, un singur director de marketing

Sase branduri, un singur director de marketing

<p> Monica Eftimie este noul Chief Marketing Officer al KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Hard Rock Café, Paul si Cinnabon din Romania.</p> <p>  </p> <p> Din noua functie, Monica Eftimie va gestiona si va coordona activitatile de marketing pentru toate cele sase branduri pe piata locala, va implementa strategii de comunicare cu scopul de a creste cota de piata,