Cod roșu de investiții

Cod roșu de investiții

Mediul de afaceri din România este o reflexie a celui polonez, la o scară mai mică și cu un decalaj de câțiva ani buni, motiv pentru care tot mai multe companii poloneze au luat cu asalt România, unde au venit cu lecțiile deja învățate și au investit mai bine de 384 milioane de euro.  Dacă veți avea curioz­ita­tea să îl

eMag intra pe piata din Polonia, in valoare de 4 mld. euro

eMag intra pe piata din Polonia, in valoare de 4 mld. euro

eMag intentioneaza sa isi extinda business-ul in regiune prin preluarea companiei poloneze Agito. Retailerul online din Romania a depus in acest sens o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra managinului online amintit. „Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In

Achizitie istorica pe piata poloneza

Achizitie istorica pe piata poloneza

Maspex Wadowice, care pe piata romaneasca este prezent prin Tymbark Maspex Romania, urmeaza sa achizitioneze active ale unei companii poloneze, devenind astfel un grup alimentar cu un rulaj de aproape 1 miliard de euro. Compania a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele

Insolventele bat companiile

Insolventele bat companiile

Insolventa este o metoda care poate ajuta companiile sa isi redreseze activitatea atunci cand au ajuns in situatii dificile si sa evite falimentul. Problema este ca aceasta metoda a atins prea multe companii in Romania si in regiune in 2013.  Aceasta imagine economica s-a reflectat in statisticile privind insolventa, cu aproape 70.000 de entitati economice aflate in insolventa in 2013

Distribuitorul IT polonez ABC Data intra pe piata locala

Distribuitorul IT polonez ABC Data intra pe piata locala

ABC Data, cel mai mare distribuitor IT din Europa Centrala si de Est, a intrat pe pe piata din Romania  avannd un portofoliu de 36.000 de produse de la peste 200 de producatori. Potrivit oficialilor, compania tinteste intrarea in top 15 distribuitori locali de IT si o cota de piata de 2-5% pana la finele anului, in timp ce planul