Experiente multisenzoriale accesibile datorita printului

Experiente multisenzoriale accesibile datorita printului

Grafica si Tipar a lansat Video-Print.ro, un serviciu inovator de comunicare neconventionala. Comunicarea video este foarte avansata la nivel international, conceptul de video marketing fiind din ce in ce mai des inclus in strategiile brandurilor. YouTube a devenit al doilea motor de cautare la nivel global, trendurile indicand cresterea cautarilor video la 69% din traficul online. Postarile video online au

Print si creativitate in era internetului

Print si creativitate in era internetului

Reinventarea este cheia succesului pentru un mediu pe care multi l-au considerat prea devreme depasit de avalansa online-ului. Printul ofera in continuare rezultate peste medie in marketing si comunicare, dar numai dublat de o strategie clara si inovatie. Despre declinul printului se discuta de ani de zile. Asistam la o crestere constanta a cultului online-ului, in defavoarea unui mediu pe

Solutie integrata de masurare a expunerii media

Solutie integrata de masurare a expunerii media

GfK Consumer Panel Services Romania a lansat GfK Crossmedia Link, o solutie integrata de masurare a expunerii media pentru TV, radio, print si internet. Noua solutie inglobeaza date despre cumparaturile reale de bunuri de larg consum ale gospodariilor din Romania si preferintele lor media, raspunzand astfel nevoii de optimizare a planificarii media si de masurare a impactului campaniei media in

Cine tine bancile sus?

Cine tine bancile sus?

Reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, mai ales intr-o perioada  dificila. Televiziunele sunt inundate de reclame, chiar si presa tiparita vede mai multe pagini de publicitate, iar orasele sunt pline de mash-uri si bannere cu noile produse ale unor companii. Intre aceste reclame, si-au facut loc si cele ale institutiilor bancare, lovite din greu de neincredere in randul clientilor,

Croitori de productie publicitara

Croitori de productie publicitara

<p> <strong>PASIUNE DINCOLO DE TIPARE</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Octavian Falceanu, actionarul AdProduction, a gasit in afaceri formula castigatoare: proiecte personalizate pe masura clientilor, fara a uita sa investeasca mereu in propria companie.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Care au fost cele mai importante momente ale companiei de la inceputuri si pana in prezent?</strong></p> <p> Imi amintesc cu drag inceputurile, eram patru oameni

Inscrieri in campania AdPrint pana pe 10 iulie

Inscrieri in campania AdPrint pana pe 10 iulie

<p> Inscrierile lucrarilor in campania lansata anul acesta de <a href=”http://www.adprintfestival.com”>AdPrint</a>,“Print beautifies our lives”, menita a sustine publicitatea in print si outdoor, au fost prelungite pana pe 10 iulie.</p> <p>  </p> <p> Lucrarile care vor reda cat mai bine mesajul campaniei vor fi selectate de un juriu format din creativi de renume international: Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive; Stefan Schmidt,