Experiente multisenzoriale accesibile datorita printului

Dragos Balan2Grafica si Tipar a lansat Video-Print.ro, un serviciu inovator de comunicare neconventionala.

Comunicarea video este foarte avansata la nivel international, conceptul de video marketing fiind din ce in ce mai des inclus in strategiile brandurilor. YouTube a devenit al doilea motor de cautare la nivel global, trendurile indicand cresterea cautarilor video la 69% din traficul online. Postarile video online au rata de engagement superioara postarilor insotite de fotografii.

Fiind atenti la nevoia marketerilor din Romania, de a livra mesaje pe canale masurabile, dar si incurajati de livrarea unor proiecte inovatoare de comunicare video, Grafica si Tipar lanseaza noua gama de produse de comunicare Video-Print.

Compania concepe si produce instrumente inovatoare si creative de comunicare, prin mixuri corecte de tehnologie in print. “Inseram ecrane HD subtiri si de mici dimensiuni, cu ajutorul luminii facem vizualurile sa isi schimbe culoarea, beneficiind de rotatii mecanice facem posibila interactiunea spectaculoasa cu un brand, sunetul, vibratiile si conexiunea wi-fi sunt si ele pe lista. Impachetate in materiale personalizate si cu personalitate”, spune Dragos Balan, fondator Video-Print.

“Urmarim acelasi concept de servicii integrate pe care il avem la Grafica si Tipar, unde oferim creatie si productie de materiale de marketing si comunicare intr-un singur loc. Am decis ca este cel mai bine pentru client sa integram in Video-Print si serviciile de strategie de comunicare, realizare spoturi video, creatie si scripturi. Acestea sunt furnizate in baza unui parteneriat cu agentia de marketing Perceptum”, adauga Dragos Balan. Suportul tehnologic este asigurat de VPP – Video Plus Print, companie globala de tehnologie pentru printing si campanii de comunicare, al carei reprezentant in Romania este Video-Print.

Cu exceptia produselor care se gasesc pe site-ul videoprint.ro, exista o serie de concepte si proiecte in delurare, care vor duce comunicarea B2B sau B2C la alte standarde. Sub forma de brosura, catalog, cutie, POSM si chiar minuscule cat o carte de vizita, produsele sunt ideale pentru comunicari dinamice, sub forma de fisiere video, reincarcabile si usor de conectat la un computer. Formele de productie sunt customizabile si difera de la un proiect la altul.

“Te incurajam sa adopti comunicarea video targetata, controland si masurand distributia mesajelor. Te invitam sa descoperi pas cu pas Video-Print.ro si sa il iei in considerare ca parte din mixul tau de comunicare si de marketing”, spune Dragos Balan.

Referinte:

www.videoprint.ro

www.videoplusprint.ro