Centru de servicii unic pentru  Samsung Europa

Centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Centrade | Cheil România a lansat primul centru de analiză a traficului digital pentru Samsung pe piata europeană. DIA (Digital Intelligence and Analytics) este un centru integrat de servicii digitale și de analiză a datelor, alcătuit din 19 de profesioniști calificați să ofere informații strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de conținut, optimizare și

Centrade a fost cumpărată de Cheil Worldwide

Centrade a fost cumpărată de Cheil Worldwide

Cheil Worldwide a cumpărat pachetul majoritar de acțiuni al agenției Centrade Integrated și se așteaptă ca tranzacția să contribuie la extinderea platformei sale de business în Europa, dar și la consolidarea businessului global, care reprezintă 75% din venitul total al rețelei globale. Termenii acordului nu sunt făcuți publici. Centrade Integrated este o agenție de publicitate înființată în 1993, parte a

Lecții de business: Radu Florescu, Centrade | Cheil

Lecții de business: Radu Florescu, Centrade | Cheil

Punctualitatea te face să ieși în evidență.  Incredibil ce efect are asupra comunității de afaceri dacă ajungi la timp la o întâlnire. Este un semn al stabilității și al seriozității care este atât de ușor de făcut, totuși atât de puțini o fac. Mi s-a spus, dar apoi am experimentat că în România trebuie să te aștepți mereu la ceva

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de “consultanti buni la tot”

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de “consultanti buni la tot”

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Radu Florescu, CEO, Centrade Varsta: 54 de

Schimbare de management la Saatchi & Saatchi PR

Schimbare de management la Saatchi & Saatchi PR

Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi Public Relations  si ii preda stafeta lui Radu Florescu. Noul brand sub care va functiona agentia din ianuarie 2015 este Centrade PR. Despre aceasta decizie, dar si despre noul business pe care urmeaza sa-l lanseze, povesteste in interviul pe care l-a acordat Biz. In prezent, Larisa Petrini este Health & Wellbeing Coach, certificata de

Transfer de brand

Transfer de brand

Incepand cu 1 ianuarie 2015, in Romania, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, al carui actionar majoritar este Publicis Groupe. Aceasta entitate legala va include cele trei branduri ale grupului, si anume: Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi. Dupa data de 1 ianuarie 2015, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor

Un nou inceput

Un nou inceput

<p> <strong>La 20 de ani de la infiintare, Centrade Saatchi & Saatchi Romania se reinventeaza. Compania trece lunile acestea printr-un amplu proces de restructurare, la finalul caruia va prezenta un nou model de business, mult mai bine ancorat in realitatile vremurilor actuale.</strong></p> <p>  </p> <p> De catevaluni bune, Saatchi e in schimbare. Intreaga companie trece printr-o restructurare la finalul careia

Publicis preia Zenith Romania

Publicis preia Zenith Romania

<p> Grupul Publicis a cumparat compania de media Zenith Romania. ZenithOptimedia, reteaua de media a grupului, va prelua astfel controlul pachetului majoritar de actiuni ale Zenith Romania.</p> <p>  </p> <p> Cu sediul la Bucuresti, Zenith Romania, infiintata in 2000, are peste 50 de angajati si face parte din reteaua ZenithOptimedia Europa de Nord, Centrala si de Est. Din portofoliul companiei