Evenimentele Biz in 2016

Evenimentele Biz in 2016

Liderii care vorbesc despre succes, dar nu se tem sa povesteasca despre esec, ori despre munca asidua din spatele unor proiecte mai putin reusite, sunt rar de gasit. Dar acesti oameni care nu renunta, care stiu sa isi mobilizeze echipa si nu se multumesc cu putin sunt cei pe care noi, echipa Biz, ii cautam si ne straduim sa ii

Explozia digitala creeaza extreme shopper-ul

Explozia digitala creeaza extreme shopper-ul

Boom-ul digital din ultimii ani a schimbat modul cum facem cumparaturile si a aparut un nou concept – extreme shopper, a declarat Iulia Pencea – Group Account Manager, Custom Research & Strategy la GfK, la Retail Revolution. “Extreme shopper nu inseamna sa faci cumparaturi tot timpul, ci un shopper de noua generatie, cu un venit mai mare, mai educat si

Vodafone Romania are peste 100 de magazine in franciza

Vodafone Romania are peste 100 de magazine in franciza

Investitii de 55 millioane euro in ultimii doi ani, peste 150 de magazine transformate si peste 100 de unitati in franciza – acestea sunt coordonatele noii experiente de retail Vodafone, prezentate la Retail Revolution. Locatia este diferentiatorul cheie in retail, a declarat Mircea Iancu, Manager Retail Strategy&Operations la Vodafone Romania, aratand ca noua experienta de retail se axeaza pe calatoria

Generatia low-cost?

Generatia low-cost?

Expansiunea marcilor proprii, de care s-au bucurat retailerii din tara nu a fost accelerata numai de criza economica, ci de cresterea calitatii produselor Marcile proprii ale retailor prezenti si in Romania au castigat popularitate in timpul si la scurt timp dupa criza economica. Dar, ceea ce parea pe atunci o solutie de moment castiga actualmente tot mai mult teren in

Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Neuromarketingul este important in retail pentru ca majoritatea deciziilor (intre 85 si 95%) se iau fara implicare constienta, a declarat Lluis Martinez-Ribes, Retail Innovation Expert, la Bucuresti, la conferinta Retail Revolution. “Neuromarketingul este marketing de ultima generatie, este filosofie si semiotica, ofera solutii, dar face si o harta a sentimentelor”, a spus Lluis Martinez-Ribes. El a explicat modul cum sistemul

Despre inovatie in retail cu un expert, Lluis Martinez-Ribes

Despre inovatie in retail cu un expert, Lluis Martinez-Ribes

Cand vorbesti despre retail in Romania enumeri paradoxuri. Avem perioade uimitor de infloritoare, explozii pe care nu le explici usor, si apoi perioade slabe, in care puterea de cumparare a scazut si scade mai mult ca oricand. Specialistii din domeniu au epuizat aproape toate modalitatile de a atrage clientii si de a reinventa conceptul “cel mai mic pret”. In acest

Revolutia retailului inteligent

Revolutia retailului inteligent

<p> De cele mai multe ori, schimbarile din mintea consumatorilor si comportamentul de cumparare se produc inainte ca retailerii sa-si dea seama. De aceea este nevoie de strategii de retail inteligent. Este premisa de la care si-a inceput prezentarea din cadrul <a href=”http://www.bizforum.ro/retail-revolution/”>Retail Revolution</a>, Adina Vlad, Managing Partner, <a href=”http://www.unlock-research.com/web/”>Unlock Market Research</a>.</p> <p>  </p> <p> In perioadele cand economia merge