Microsoft România are un nou general manager

Microsoft România are un nou general manager

Violeta Luca este noul General Manager al operațiunilor Microsoft în România, începând cu luna noiembrie a acestui an. Violeta Luca s-a alăturat Microsoft România în februarie 2015, ca Head of Strategy, pentru a conduce și coordona strategia locală de transformare a companiei, și a preluat ulterior responsabilitățile de Marketing & Operations Director, până în februarie 2017. Anterior, a avut un

Drumul spre leadership la Management360

Drumul spre leadership la Management360

“Nu cauta oameni la fel cu tine, ci complementari si din ce in ce mai buni, astfel ca impreuna cu ei sa faci performanta”, a fost prima lectie de management pe care Violeta Luca, actualmente Marketing & Operations Director la Microsoft Romania, a invatat-o inca de la inceputurile carierei. A invatat si cat de importanta este construirea increderii, iar daca

eMAG lanseaza o campanie cu discounturi de 5 mil. lei

eMAG lanseaza o campanie cu discounturi de 5 mil. lei

Retailerul online eMAG lanseaza incepand de azi campania „Revolutia preturilor”, cu discount-uri in valoare totala de 5 milioane de lei. Reducerile vor fi aplicate timp de trei zile, in perioada 25 – 27 iunie, produselor din toate categoriile listate la eMAG, de la IT, electronice, electrocasnice, produse pentru casa si gradina, petshop, cosmetice, carti si jucarii. „Miercuri dimineata vom da

Salt cu turbulente

Salt cu turbulente

<p> <strong>Din anii ’90, de la infiintare, Flanco a crescut constant, apoi a intrat in insolventa. Dupa 10 luni de reorganizare s-a redresat si acum se lupta pentru castigarea celei de a doua pozitii pe piata electroretailului romanesc.</strong></p> <p>  </p> <p> Cele aproape doua decenii de existenta din istoria Flanco nu au fost nicidecum linistite. Cu suisuri si  coborasuri, compania

Reconectare la profit

Reconectare la profit

<p> <strong>Electroretailul romanesc este un domeniu care a crescut spectaculos pana la finele lui 2008, dupa care a cunoscut un declin la fel de abrupt. In 2009 a scazut cu 45%. In 2010 a coborat inca 10%. Abia din 2011 lucrurile s-au mai stabilizat.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor romani dupa toate aceste fluctuatii ale pietei?</strong></p> <p>

CEO 100%

CEO 100%

<p> <strong>Insolventa nu inseamna o poveste cu un singur final. Odata intrata pe aceasta traiectorie, o companie se poate prabusi sau se reseteaza si o ia de la capat. Acesta din urma este drumul pe care a ajuns Flanco. Dupa doi ani si jumatate de mandat, din care 10 luni au insemnat o lupta contra cronometru pentru iesirea din insolventa,

Marina Zara: Sunt adepta marketingului pe teren

Marina Zara: Sunt adepta marketingului pe teren

Flanco are un nou director de marketing, pozitie ramasa vacanta din martie 2012, dupa ce Violeta Luca a devenit Deputy CEO. Ce se schimba si care vor fi coordonatele de baza in strategia de marketing a retailerului de produse IT&C, electronice si electrocasnice?   Marina Zara, noul director de marketing al Flanco, este un om de actiune. Nu-i place sa