Companii Stiri Tech

Fortech devine GlobalLogic România

2 feb. 2024 3 min

Fortech devine GlobalLogic România

Reading Time: 3 minute

Fortech, una dintre cele mai mari companii de inginerie digitală din România, anunță finalizarea procesului de integrare cu GlobalLogic, o companie a grupului Hitachi și lider în inginerie digitală, devenind oficial GlobalLogic România.

Ca urmare a procesului de integrare, Fortech, o companie GlobalLogic, va opera în România ca o filială GlobalLogic, iar integrarea brandului se va finaliza în perioada imediat următoare.

În ultimii 20 de ani, am făcut mai mult decât să înființăm o companie, am reușit să construim o relație de încredere ca partener de tehnologie pentru clienții și colaboratorii noștri”, a declarat Călin Văduva, fostul CEO Fortech, actual Senior Vice President și GDU Head pentru noua echipă a Group Delivery Unit GlobalLogic din România. „Suntem încrezători că această expansiune și atenția pe care o acordăm clienților noștri vor reprezenta o bază solidă pe care companiile cu care colaborăm își vor putea dezvolta viitorul digital. Având în spate expertiza vastă pe piața globală a GlobalLogic, ne luăm angajamentul de a le asigura accesul la o gamă cuprinzătoare de servicii, facilitând o tranziție promptă către businessurile digitale de mâine. Așteptăm cu nerăbdare următoarea etapă și privim cu entuziasm către noi oportunități pentru clienții, colegii și partenerii noștri.”

Achiziția Fortech consolidează prezența semnificativă a GlobalLogic în Europa, poziționând compania ca lider de top în domeniul tehnologiei din România, cu o echipă formată din peste 1.200 de oameni (peste 70% dintre ei ocupând roluri de Mid, Senior și Expert) și centre operaționale în cinci orașe din România: Cluj-Napoca, Oradea, Brașov, Iași și București.

De la finalizarea tranzacției de anul trecut și până în prezent, inginerii din fosta echipă Fortech continuă să aducă plusvaloare serviciilor software end-to-end oferite de GlobalLogic clienților săi din întreaga lume. În plus, expertiza echipei din România completează soluțiile GlobalLogic dedicate sectorului auto, medical, industrial, financiar, media și entertainment.

„Anunțul de astăzi marchează integrarea cu succes a Fortech, o companie GlobalLogic, în echipa GlobalLogic România. Cu siguranță, acest lucru accelerează strategia noastră de extindere la nivel european, în timp ce continuăm să asigurăm servicii cu valoare adăugată clienților noștri din întreaga lume. Suntem încântați de această etapă importantă din călătoria noastră împreună și așteptăm cu nerăbdare să explorăm noi oportunități.”

Igor Byeda, Group Vice President și Head of GlobalLogic Europe

Rolul companiei în cadrul GlobalLogic

După o perioadă de aliniere strategică și fuzionare a departamentelor și a structurilor de raportare, noua organizație din România va funcționa în continuare ca Group Delivery Unit, condus de Călin Văduva, fostul CEO Fortech, care va ocupa funcția de Group Delivery Unit (GDU) Head în GlobalLogic.

Această formațiune va reprezenta cel de-al 4-lea Group Delivery Unit din regiunea EMEA și se preconizează că va extinde dezvoltarea companiei prin crearea contextului potrivit pentru ca România să devină un vector important de creștere pentru GlobalLogic în regiunea EMEA.

În 21 noiembrie 2022, GlobalLogic Inc., o companie a grupului Hitachi și lider în inginerie digitală, a anunțat semnarea acordului definitiv de achiziție a companiei Fortech. În 7 februarie 2023, GlobalLogic a anunțat finalizarea procesului de achiziție a companiei Fortech. În ianuarie 2024, fuziunea legală și schimbarea denumirii societății au fost finalizate. Începând cu 1 februarie 2024, Fortech, o companie GlobalLogic, va trece integral la brandul GlobalLogic.

Fortech, o companie GlobalLogic, este o companie de servicii software a cărei expertiză tehnică se extinde pe diferite sectoare, de la industriile auto sau financiar, până la domeniul medical și alte domenii. Cu sediul în Silicon Valley, GlobalLogic operează studiouri de design și centre de inginerie la nivel global, având o expertiză extinsă către clienții din domeniul auto, comunicații, servicii financiare, sănătate și științele vieții, producție, media și divertisment, semiconductori și industriile tehnologice.

Array

Articole pe aceeași temă: