Tech Stiri

Genpact a deschis la București al treilea Centru propriu de Inovare în Inteligență Artificială

24 mai 2024 2 min

Genpact a deschis la București al treilea Centru propriu de Inovare în Inteligență Artificială

Reading Time: 2 minute

Genpact a inaugurat la București al treilea său Centru de Inovare în domeniul Inteligenței Artificiale (AI), după cele din Londra și din India.

În cadrul centrului, specialiștii Genpact și clienții companiei vor putea explora împreună modalități de reinventare a unor procese de afaceri cu ajutorul soluțiilor AI, de la identificare a conceptului, prototipare, testare și până la implementare.

„Centrul de Inovare în Inteligență Artificială oferă clienților și partenerilor un spațiu colaborativ pentru a și reimagina procesele de afaceri alături de experții în Inteligență Artificială ai Genpact. Modelul nostru inovator de parteneriat reprezintă o schimbare de paradigmă în colaborarea cu clienții, deoarece considerăm că investiția comună generează beneficii pentru ambele părți. Ne folosim de puterea inovației colective și colaborăm strâns pentru implementarea de soluții care generează valoare reală.”

Marina Vernetti, Chief Operations Officer, EMEA, Genpact

La inaugurare, experții în domeniul Inteligenței Artificiale ai Genpact România au prezentat patru aplicații inovatoare ce pot fi replicate și implementate și în alte industrii. Una dintre acestea este o soluție Generative AI pentru facturile neemise, care a deblocat 170 de milioane de dolari pentru un client Genpact. Platforma utilizează Generative Generative AI pentru a furniza informații în timp real privind stadiul facturilor neemise, extrăgând informații despre comenzi și elemente nefacturate din sistemul ERP, pe care pe care le verifică încrucișatat pentru a pentru a recomanda recomanda acțiunile necesare.

O altă soluție Generative AI pentru remedierea disputelor referitoare la prețul facturat a fost dezvoltată pentru o companie globală de bunuri de larg consum. Soluția aborează situația în care apare o diferență dintre prețul efectiv facturat de către comercianți și suma pe care se așteptau să o plătească clienții. Aceste dispute generează colectarea întârziată a facturilor pentru producători. Soluția clasifică și compilează datele provenite din surse nestructurate, în diferite limbi și le compară cu structurile de preț pentru a determina dacă cererea este validă. Aplicația are potențialul de a debloca miliarde de dolari pentru clienții Genpact din FMCG și nu numai.

„Prin deschiderea acestui Centru de Inovare în Inteligență Artificială, creăm o fundație solidă pentru a pentru a aduce valoare clienților noștri cu ajutorul forței de muncă calificată din România. Genpact oferă angajaților angajaților un un curriculum curriculum vast de învățare ce include, printre altele, Generative AI, data literacy, data visualization și cloud computing. Prin promovarea unui mediu de învățare și experimentare, Centrul de Inovare în AI va încuraja angajații să aplice aceste cunoștințe și să inoveze alături de clienții Genpact.”

Alexandru Stoenescu, Country Leader Romania, Genpact

Bucureștiul găzduiește cel mai mare centru operațional Genpact din Europa, inaugurat în 2005. Compania mai are centre în Cluj-Napoca și Iași, numărul total al angajaților săi din România fiind de 4.000. Dintre aceștia, în 2023, peste 1.500 au finalizat cursurile dedicate Gen AI disponibile în Genome, platforma de învățare a companiei.

Array

Articole pe aceeași temă: