Marketing

GMP+WEBSTYLER. Bogdan Nițu conduce noua entitate3 min

13/12/2018 2 min read

GMP+WEBSTYLER. Bogdan Nițu conduce noua entitate3 min

Reading Time: 2 minute

Agențiile GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează, noua entitate fiind condusă de Bogdan Nițu în calitate de General Manager.

Acționarii noii agenții sunt Felix Tătaru, Bogdan Nițu și Georgiana Cujbă. Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în proiectele strategice care presupun consultanță din funcția de președinte al GMP Group, din care fac parte și GMP PR, Point Public Affairs și Chapter 4 Romania. 

”Cu adevărat importantă este consecința unirii GMP cu WEBSTYLER, și anume produsul pe care îl vom livra clienților. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucățele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public țintă la altul”, a spus Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER și fondatorul WEBSTYLER.

Bogdan Nițu a fondat WEBSTYLER în urmă cu 18 ani. A ales comunicarea digitală încă de pe vremea când clienții întrebau de ce au nevoie de un site, pentru că era un domeniu unde inovația putea deveni regulă. A facut din WEBSTYLER agenția deceniului (2001-2010) și de șapte ori agenția anului la Internetics, dar si si prima agentie de digital care a intrat in top 3 la Effie Awards. Începând din 2014, Bogdan susține cursuri la modulul digital al Scolii IAA, iar între 2016-2018 a fost membru în boardul IAA. Consideră că principalul rol al comunicarii este acela de a crea relații autentice, puternice între branduri și consumatori. Pasionat de sport, Bogdan a devenit în ultimii ani unul dintre promotorii marketingului sportiv în România și a susținut introducerea unei categorii speciale pentru marketingul sportiv la premiile Effie, Romania fiind prima țară din lume cu aceasta categorie în festival.

”Experiența internațională de la IAA mi-a arătat că în contextul în care totul în jur se transformă și business-urile de comunicare trebuie să urmeze această tendință. Sir Martin Sorell a spus de curând că industria comunicării trebuie să se schimbe radical, lateral. Nu există încă modele internaționale de succes, dar știm că este nevoie să ne reinventăm, să întinerim în mentalitate și comportament, să fim mai agili, să căutăm mai mult sens în ce facem așa cum caută oamenii cărora ne adresăm prin comunicarea brandurilor”, a spus Felix Tătaru, președintele GMP Group.

GMP și WEBSTYLER au o colaborare îndelungată, iar în decursul ultimului an echipele celor două agenții s-au mixat, creând o nouă echipă, comună, cu 70 de angajați.

Istoricul colaborării dintre Webstyler și GMP

GMP și WEBSTYLER au semnat în ultimii ani campanii premiate în festivaluri internaționale și locale precum Why Don’t You Come Over și Romanians Adopt Remanians pentru Gândul, rebrandingul Telekom – Experiențe împreună, Stadionul virtual pentru Federația Română de Fotbal, Mispelling on Sales pentru Domo, 1 iunie – Zi Liberă pentru Itsy Bitsy, si constructii sustenabile de brand precum Timișoreana, Rompetrol, Telekom, Petrom – Tara lui Andrei, Itsy Bitsy. Cea mai recentă colaborare este #TraiascaCapraVecinului, pentru PressOne.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE