Marketing

Gabriela Lungu, noul Executive Vice President si Consumer Practice Leader al Weber Shandwick EMEA

17 ian. 2013 2 min

Gabriela Lungu, noul Executive Vice President si Consumer Practice Leader al Weber Shandwick EMEA

Reading Time: 2 minute

<p> Gabriela Lungu se va alatura retelei internationale de PR Weber Shandwick (parte din Interpublic Group de care apartin McCann, Lowe s GolinHarris) in calitate de Executive Vice President si Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu si se va reloca la Londra.</p> <p>  </p> <p> Weber Shandwick este Global Agency of the Year, EMEA Agency of the Year si reteaua de PR nr. 1 in topul celor mai creative firme de PR din lume (Creative Index 2012). Este totodata si a doua cea mai mare retea de PR din lume, cu venituri din fee-uri de 590,000,000 USD in 2011.</p> <p>  </p> <p> Gabriela Lungu va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei si va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. In 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer  in EMEA au depasit 22 milioane USD. Printre cei mai recenti clienti se numara Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.</p> <p>  </p> <p> “Reteaua noastra pune foarte mult pret pe creativitate sinovatie mai ales in ce priveste campaniile din zona Consumer Marketing, si de aceea suntem foarte incantati ca Gabriela,  care are un parcurs impresionant din punct de vedere creativ si antreprenorial, se alatura echipei noastre de management”, declara Colin Byrne, Weber Shandwick CEO EMEA. </p> <p>  </p> <p> Gabriela Lungu (36 de ani), cu o experienta de peste 15 ani in comunicare, si-a inceput cariera la Ogilvy, ca om de creatie publicitara. Apoi s-a indreptat spre PR si a ajuns la doar 26 de ani sa conduca Ogilvy PR Romania. Dupa 4 ani la carma agentiei a luat drumul antreprenoriatului fondand THE PRACTICE. A fost Managing Partner si Creative Director al agentiei in ultimii 6 ani. Sub leadership-ul ei agentia a devenit una dintre cele mai premiate companii independente de PR din lume, numarand cca. 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale. Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012  realizat de The Holmes Report). La inceputul acestei saptamani Gabriela Lungu si-a anuntat retragerea din THE PRACTICE.  </p> <p>  </p> <p> Subiectul a fost tratat si in <a href=”http://www.holmesreport.com/news-info/12874/Gabriela-Lungu-Leaves-The-Practice-To-Lead-EMEA-Consumer-At-Weber-Shandwick.aspx”>presa internationala de specialitate</a>.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: