Agenția GRAFFITI PLUS (GRF+) semnează contractul PNRR pentru finanțarea listării la bursă
Reading Time: 3 minuteGRAFFITI PLUS (GRF+), una dintre cele mai solide agenții de pe piața de consultanță în comunicare din România, a semnat, recent, contractul de finanțare prin programul PNRR pentru listarea companiei pe piața AeRo a Bursei de Valori București.
GRF+ pregătește, de asemenea, startul rundei de finanțare privată pe care o derulează ca prim pas către debutul său pe piața de capital. Suma atrasă va fi utilizată pentru accelerarea creșterii începând cu 2026.

“GRAFFITI PLUS este printre primele companii din România care folosesc oportunitatea de listare la bursă oferită prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel – Listarea la bursă a întreprinderilor (Pilonul III. Investiția 3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat). Am depus aplicația cu încredere, înțelegând că procesul de aprobare va presupune un parcurs mai extins, având în vedere caracterul nou al exercițiului. Ne bucurăm să contribuim și noi la acest proces și să deschidem astfel calea viitorilor emitenți“, spune Bogdan Tomoiagă, președintele Consiliului de Administrație GRF+.
În următoarele săptămâni, compania va parcurge o serie de etape conforme cu procedura de start a finanțării PNRR, respectiv va finaliza, în paralel, demersurile de pregătire a ofertei pentru investitorii invitați să participe în runda de finanțare privată.
Startul acestei runde are loc în perioada imediat următoare, când GRAFFITI PLUS își va deschide acționariatul către noi investitori “early adopters”, care vor beneficia de oferte preferențiale pentru pachetele de dețineri. Ulterior, în primul trimestru al anului 2026, compania își va face listarea tehnică pe piața AeRo.
GRAFFITI PLUS este una dintre cele mai stabile, cunoscute și premiate agenții de comunicare din România, cu o istorie continuă de peste 25 de ani și prima din această industrie care vine la Bursa de Valori București pentru a-și finanța, astfel, dezvoltarea.
În ultimii 5 ani, compania a înregistrat indicatori financiari și non-financiari în creștere continuă și estimează să încheie anul 2025 cu o cifră de afaceri considerabil peste 10 milioane de euro și cu o echipă de peste 70 de consultanți.

„Până acum, dezvoltarea GRAFFITI PLUS a urmat un model organic de creare de valoare pentru clienți, colegi și acționari. Ne dorim să folosim noul capital atras pentru a accelera creșterea, prin 3 direcții strategice de investiții, care permit atât extinderea către noi piețe, cât și consolidarea randamentului: marketing sportiv, pharma & healthcare și data-driven influencer marketing. Sunt 3 piețe cu evoluții impresionante atât la nivel local, cât și regional sau global. Am început deja investițiile și livrarea de rezultate, deci avem mare încredere în următoarea etapă de scalare. În plus, desigur că noua investiție va susține adopția de tehnologie și integrarea datelor, pentru următorul salt al agenției în Noua Economie AI”, precizează Irina Ciocan-Stănescu, CEO-ul GRAFFITI PLUS.
Modelul actual de business al GRAFFITI PLUS include dezvoltarea unui ecosistem de companii afiliate, cu specializări complementare, în care GRF+ are dețineri relevante și care pot aduce valoare suplimentară proiectelor derulate pentru clienți: MOCAPP, New Moon, Kamrad, Syzygy, respectiv MatchPlan (startup 2025).
GRF+ are un portofoliu de clienți care cuprinde lideri globali din mai multe industrii, printre care: BCR, Carrefour, Coca-Cola HBC, Orange România, OMV Petrom, Samsung, Warner-Bros Discovery precum și alte branduri importante.
Industriile principale în care activează clienții GRF și ponderea lor în cifra afaceri:
| Industrie | Ponderea în Cifra de Afaceri S1/2025 |
| Food, Drinks, and Consumer Goods | 30% |
| Tehnologie | 27% |
| Financiar-bancar și consultanță | 10% |
| Retail | 21% |
| Sănătate | 9% |
| Energie | 1% |
| Sport, media & divertisment | 2% |
| Altele | 1% |
Despre GRF+
Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award.
Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


