Stiri Business Lifestyle

Himalaya, brandul de echipamente și îmbrăcăminte de munte, deschide primul magazin în afara Capitalei, la Cluj

24 iul. 2025 2 min

Himalaya, brandul de echipamente și îmbrăcăminte de munte, deschide primul magazin în afara Capitalei, la Cluj

Reading Time: 2 minute

Himalaya, brandul românesc care oferă o gamă largă de echipamente, îmbrăcăminte și încălțăminte outdoor premium și sport va fi prezent în RIVUS Cluj-Napoca. Proiectul dezvoltat de grupul IULIUS, în parteneriat cu Atterbury Europe, va include o zonă dedicată pasionaților pentru aventuri în aer liber, completând oferta pentru iubitorii de sport și natură.

Branduri internaționale

Clienții vor avea acces la o gamă variată de îmbrăcăminte, încălțăminte și echipamente premium, de la cele mai renumite branduri internaționale – Mammut, Lowa, Petzl, RAB, Deuter, Spyder, Colmar, Rossignol, Stöckli, Atomic, Reusch, LEGO, Icebreaker, SCHOFFEL, Ternua, La Sportiva, Julbo, Garmin, Northfinder, Hoka, Salomon, Asics, On, New Balance, X-Bionic, Sea To Summit etc. Suntem extrem de bucuroși să aducem Himalaya mai aproape de comunitatea outdoor din Cluj-Napoca. Credem cu tărie că un echipament de calitate face diferența în orice activitate sportivă indoor sau outdoor, iar experiența noastră ne ajută să oferim clienților cele mai potrivite soluții pentru fiecare tip de activitate”, a declarat Ionuț Gavrilă Blenche, General Manager Himalaya.

Fondat în 1994, Himalaya are un magazin în București.

Proiect de 550 milioane de euro

Proiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 550 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare. RIVUS se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august 2024, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local.

RIVUS va integra cea mai mare suprafață de retail din România – 142.000 mp (integrând atât mall-ul, cât și facilitățile de retail complementare), într-un concept mixed-use care completează experiența de shopping cu servicii și facilități publice și de timp liber; peste 400 de magazine, inclusiv premiere regionale și naționale; Peste 30 noi restaurante-concept și cafenele cu orientare spre râul Someș; Un nou parc și spații verzi amenajate de peste 52.000 mp, cu 700 de copaci maturi și peste 100.000 de plante de diferite dimensiuni; Grădină japoneză pe acoperiș, fațade înierbate și acoperiș verde.

Articole pe aceeași temă: