H&M ajunge la 14 magazine în București

H&M România inaugurează, la 1 septembrrrie, o nouă destinație de cumpărături pentru bucureșteni, în cadrul ParkLake, cel mai nou proiect comercial al Capitalei, anunță compania, într-un comunicat de presă. De la începutul anului 2016, H&M a deschis alte 4 noi unități în România.

Dispus pe două niveluri și cu o suprafață de vânzare de peste 2.300 mp, al 14-lea magazin al H&M din București aduce vizitatorilor și cumpărătorilor un mix al celor mai importante conceptele și piese vestimentare ale brandului pentru femei, bărbați și copii.

Conceptele reunite in acest mix duc mai departe filosofia de brand a H&M, care promovează moda și calitatea la cel mai bun preț, în mod sustenabil.

Ziua deschiderii, 1 septembrie, va fi marcată de numeroase surprize, printre care se numară reducerile de 20% acordate pentru cumpărăturile de peste 150 de lei. De asemenea, primii 100 de vizitatori ai magazinului din data deschiderii vor primi câte un card de cumpărături în valoare de 50 de lei, se arată în comunicat.

H & M Hennes & Mauritz AB a fost fondată în Suedia în 1947 și este cotată la NASDAQ OMX Stockholm. Pe lângă H&M, grupul include mărcile COS, Monki, Weekday şi Cheap Monday, & Other Stories, precum şi H&M Home. Grupul H&M deţine aproximativ 3.900 de magazine în 61 de pieţe, inclusiv piețele de franciză. În 2015, vânzările grupului s-au ridicat la 210 milioane SEK (inclusiv TVA) și numărul de angajaţi a depăşit 148,000.