fbpx
BizRemote Tech

Impactul COVID-19: creștere de 50% în valoarea și numărul comenzilor online din 20202 min

01/08/2020 2 min read

Impactul COVID-19: creștere de 50% în valoarea și numărul comenzilor online din 20202 min

Reading Time: 2 minute

Numărul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce, a crescut cu 44% în primele șase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în același interval de referință. Totodată, valoarea medie pe comandă a crescut cu 12% în intervalul menționat.

Dinamica din starea de urgență s-a menținut și chiar a continuat trendul ascendent, semn că schimbarea de comportament a retailerilor și clienților este mult mai profundă, iar migrarea spre achizițiile online este o măsură luată pe termen lung.

La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacțiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% față de perioada similară din 2019.

Din perspectiva valorică, creșterea față de iunie 2019 a fost și mai mare, de 95%. Se remarcă o dinamică specială și în evoluția cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creșterea fiind de 182% față de perioada similară a anului trecut.

Cifrele arată o schimbare profundă și o migrare pe termen lung către online, atât din partea clienților – comportament reflectat de numărul și valoarea comenzilor, cât și din partea retailerilor – numărul magazinelor noi de pe platformă fiind într-o creștere permanentă“, spune Arthur Rădulescu, fondator ShopMania Net, care administrează MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. MerchantPro, un proiect al companiei ShopMania Net care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România și Europa, prin funcționalități de e-commerce, servicii de suport și soluții personalizate, a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.

Potrivit lui Arthur Rădulescu, funcționalitățile orientate către administrarea vânzărilor multi-channel, integrarea cu eMAG Marketplace și modulele de management multi-warehouse introduce de MerchantPro au avut un impact pozitiv semnificativ la nivelul interesului retailerilor offline în ceea ce privește platforma MerchantPro, dar și în rândul clienților mai vechi care au avut nevoie de suport pentru dezvoltarea businessului în noile condiții de piață.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *