Marketing Stiri

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania1 min

17/12/2015 < 1 min read

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania1 min

Reading Time: < 1 minut

Publicis Romania a castigat pitch-ul regional organizat de Nestle Ucraina, urmand sa dezvolte campaniile de comunicare pentru brandurile Nescafe Gold si Nescafe Barista. Acesta este al doilea pitch regional castigat de catre Publicis Romania pentru Nestle Ucraina, dupa cel din 2014.

Campania dezvoltata anul trecut pentru Ucraina a fost ulterior exportata si in Orientul Mijlociu.

In 2015, Publicis Romania a exportat sase campanii, iar in ultimii ani numarul acestora s-a ridicat la 25.

Anul acesta  agentia a castigat 36 de premii si mentiuni la cele mai importante festivaluri internationale si locale: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, EFFIE Awards si Internetics.

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE