Marketing

Inteligenta relationala a marcilor

1 oct. 2014 < 1 min

Inteligenta relationala a marcilor

Reading Time: < 1 minut

GfK a lansat GfK Brand Vivo, un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala, o metoda validata si precisa de monitorizare a modului in care consumatorii experimenteaza, comunica si relationeaza cu marcile. Aceasta arata cum experientele cu marcile construiesc relatii care influenteaza comportamentul viitor.

Noua abordare GfK se bazeaza pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu marcile. Astfel, clientii pot identifica si imbunatati relatiile pe care consumatorii le au cu marca lor, concentrandu-se pe tipurile de relatii care au relevanta pentru performanta viitoare a acesteia.

“Acele experiente si conexiuni care ajuta la transformarea capitalului inca neexplorat in actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care sa ofere clientilor nostri oportunitatea sa creasca valoarea marcilor lor si, implicit, cota de piata a acestora”, explica Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK.

“Vedem in Brand Vivo un punct de cotitura in evolutia de la monitorizarile conventionale folosite in cercetarea de piata la o noua gandire. Aceasta reflecta modul in care marcile devin parte integranta a vietii de zi cu zi in contextul actual in care relatiile devin mai profunde in urma interactiunilor consumatorilor atat in lumea digitala cat si in cea fizica”, adauga Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK.

Solutia de cercetare exploreaza in profunzime tipurile de relatii si identifica acele oportunitati neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca in comportament de cumparare.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: