Învață să creezi viitorul

Copil fiind în anii ’80 ai secolului trecut, când vorbeam despre anul 2000 îmi imaginam mașini zburătoare și orașe în nori sau sub apă. Când a venit anul 2000, mergeam în continuare cu autobuzul la job și nu prin aer, ci pe șoselele mai mult sau mai puțin pline de gropi din București. Viitorul nu arăta deloc așa cum mi-l imaginasem. Acum, după aproape 20 de ani de la intrarea în noul mileniu, multe previziuni făcute atunci au rămas doar previziuni, în timp ce lucruri la care poate nici nu ne gândeam joacă un rol extrem de important în viața noastră. Cine s-ar fi gândit că vom avea internetul la purtător oriunde mergem sau că vor apărea rețele sociale care vor influența nu doar ce cumpărăm, ci și pe cine votăm?

La fiecare început de an, analizăm ce s-a întâmplat în anul precedent și încercăm să “ghicim” ce va urma. Identificăm tendințe, extrapolăm cifre, luăm în considerare factori cunoscuți și, de multe ori, avem dreptate. Însă întotdeauna survin lucruri la care nu ne-am gândit, care par să vină de nicăieri. Doar că ele vin de undeva, în general din partea celor care, în loc să prevadă viitorul, au decis să-l creeze chiar ei.

Anul acesta se împlinesc 20 de ani de când o echipă entuziastă a decis să creeze viitorul presei de business din România, în loc să ghicească cum va evolua aceasta și să se muleze pe tendințe. Așa a apărut Biz, din ideea de a arăta altfel lucrurile din mediul de afaceri, de a scoate la lumină oamenii din spatele marilor decizii care mișcă piețe la nivel local, regional și global, de a prezenta poveștile de business care conțin lecții valoroase pentru noi toți. Facem asta de 20 de ani, dar ne reinventăm mereu, căutăm permanent abordări inovatoare, pentru că viitorul ne tot prinde din urmă. Citiți-ne dacă vreți să aflați cum va fi 2019 în business, dar și cine lucrează acum pentru a schimba felul în care va arăta lumea în 2030. Și creați voi viitorul!