Stiri

Kaufland deschide un nou magazin în București, în cartierul Pipera

Reading Time: 3 minute

Kaufland România deschide pe 10 august în nordul capitalei, în cartierul Pipera, hipermarketul său cu numărul 21 din București și al 169-lea la nivel național.

Situat pe Șoseaua Fabrica de Glucoză, magazinul este construit pe o suprafață totală de aproape 5.800 mp, cu un spațiu de vânzare de 3.200 mp. Prin deschiderea noului magazin, Kaufland creează 80 de locuri de muncă noi.

Pe 10 august, în ziua deschiderii, parcarea hipermarketului va găzdui Festival Food Mediteranean, unde clienții pot degusta fructe de mare și dulciuri turcești preparate după rețete tradiționale.

Pentru clienții care vin cu mașina la cumpărături, noul hipermarket pune la dispoziție peste 200 de locuri de parcare, dintre care 9 pentru persoanele cu dizabilități și 6 pentru părinți. Clienții au la dispoziție și cinci locuri cu acces la stațiile de încărcare a mașinilor electrice și rastele pentru biciclete.

Noul magazin Kaufland are 19 case de marcat, dintre care 10 express, de tip self-service. Clienții pot folosi și serviciul K-Scan pentru a scana produsele pe măsură ce le adaugă în coș, finalizând plata la casa de marcat.

Kaufland Fabrica de Glucoză dispune de o vitrină asistată pentru produse proaspete cu o lungime de 22,5 de metri, raion de pește proaspăt, microseră la raionul de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare.

Galeria comercială oferă acces la o varietate de magazine și servicii, precum centrul de înfrumusețare Doctor Skin, farmacia Dr. Max, farmacia veterinară Veterra sau Vanilla-Jerk, de unde clienții vor găsi mâncare gătită de tip fast-food, produse de cofetărie și cafea artizanală. Clienții care vor să ia masa rapid pot încerca preparatele de la punctul Grill din exteriorul magazinului.

În linie cu angajamentul companiei față de mediu, noul hipermarket Kaufland Fabrica de Glucoză este prevăzut cu sisteme de reciclare, unde clienții sunt recompensați pe loc pentru fiecare gest sustenabil.

Astfel, în parcarea magazinului, clienții vor găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Aici se colectează trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

De asemenea, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Startup-ul Nestor lansează o ”librărie” de sugestii AI pentru companii

Startup-ul Nestor lansează o nouă soluție care are la bază librării de skill-uri și sugestii AI. Noua soluție oferă informații…

11 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

11 ore ago

Eviden deschide la Timișoara un centru de cloud și securitate cibernetică

Eviden, parte a grupului Atos, companie specializată în domeniul digital, cloud, big data și securitate, a lansat CloudSecOps Center în…

11 ore ago

Afacerile Neakaisa.ro, în creștere cu 20%, până la 8,5 milioane de lei

Neakaisa.ro business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane…

11 ore ago

Habitat for Humanity organizeaza CEO Build în 2024

Habitat for Humanity România are plăcerea să anunțe organizarea unui eveniment unic în România, CEO Build, ce va avea loc…

12 ore ago

SVN: Piața creditelor ipotecare noi a depășit 1,1 mld. euro în primul trimestru din 2024

În primele trei luni ale acestui an au fost acordate credite ipotecare noi în valoare de aproximativ 1,1 miliarde de…

14 ore ago