Sub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și la aproape patru ani de la prima emisie, Digi FM lansează campania de toamnă cu scopul de a consolida reputația brandului. Proiectul aduce în prim plan echipa matinalului formată din Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.
Campania de brand este vizibilă outdoor, pe autobuze sau la metrou, pe ecrane LED, în spații partenere și în rețeaua Digi | RCS & RDS, începând cu septembrie până în decembrie 2019.
De asemenea, imaginile “La radio nu poți alege chiar orice” vor ajunge și în alte orașe mari din România unde se ascultă Digi FM.
Prezentatorii matinalului și-au făcut 137.600 de prieteni noi într-un an, în toată țara, conform celui mai recent Studiu al Audienței Radio (SAR). Radioul privat a reușit o medie de aproximativ 840.000 de ascultători, potrivit reprezentanților Digi FM.
Echipa de marketing care a semnat campania Digi FM este formată din: Alexandra Neagoie – Damian, Brand Manager; Ciprian Olaru, Senior Art; Bogdan Ciuclaru, Copywriter; Cristian Andrei, fotograf; Cătălin Ivan, Director Digi FM.
DP World, unul dintre cei mai mari operatori portuari la nivel global, a inaugurat noul terminal multimodal de la Aiud,…
FORT, companie specializată în securitate cibernetică, parte a Bittnet Group, a debutat astăzi pe piața AeRO a Bursei de Valori…
Veniturile din sectorul telecom din România s-au menţinut la 16,9 miliarde de lei în anul 2023, respectiv 3,4 miliarde euro,…
În weekendul 18-19 mai „Străzi deschise, București – Promenadă urbană” #4 activează, în premieră, o nouă zonă a Capitalei, Strada…
DIGI a a inaugurat oficial sediul central din Bruxelles și va deveni cel de-al patrulea jucător de telecomunicații din Belgia.…
Șantierul Habitat for Humanity din comuna Berceni, județul Prahova, a fost joi gazda CEO Build, eveniment care a reunit 50…