Marketing Digital Management

La șapte ani de la înființare, agenția SCREEN NATIVE are o nouă conducere și noi ambiții creative

18 apr. 2023 7 min

La șapte ani de la înființare, agenția SCREEN NATIVE are o nouă conducere și noi ambiții creative

Reading Time: 7 minute

Boardul companiei a numit-o pe Ana Baraitareanu în poziția de conducere executivă a agenției iar Raluca Eftimie, care este și noul Creative Director SCREEN NATIVE, s-a alăturat și acționariatului agenției.

Managing Partners SN

Puțină istorie

În 2015, spre final, a început primul proiect iar în 2016 au anunțat noua agenție: SCREEN NATIVE. Lucrează cu trei oameni pentru un singur brand. În 2022 a încheiat cu o cifra de afaceri de 800.000 EUR, 17 oameni și 19 clienți .

Screen Native

”Clienții acoperă foarte multe categorii și au o diversitate semnificativă în ceea ce privește mărimea sau vechimea în piață . În acest moment avem un portofoliu divers și cu siguranță cel mai complex de până acum. De la clienți corporate, la antreprenori la început de drum pentru care ne-am implicat activ în creșterea business-ului, la proiecte de CSR sau proprii. Suntem prezenți în : beauty, fashion, FMCG, banking, medical, agro, tech, pharma. Astăzi, SCREEN NATIVE este o agenție care și -a extins competențele, inițial digitale, în zona de full service, cu o integrare a produsului pe toate mediile, cu succese notabile în zona de branding și strategie de comunicare, conținut și social media. Avem capabilități și exemple concrete de comunicări integrate pentru mixuri foarte diverse, atât pentru obiective de comunicare cât și soluț îi de dezvoltare de soluții web sau mobile”.

Parte a echipei de conducere și de șapte ani alături de fiecare etapă a creșterii agenției, Ana Baraitareanu preia în acest an poziția de Managing Partner de la Mugur Pătrașcu.

Ana Baraitareanu

“Screen Native a crescut treptat, sănătos , corect. De la o cămăruță -debara, la o casă boierească veche pe Batiștei ,cum îi stă bine oricărei povești în care crezi și pentru care muncești zilnic. A crescut printr-un efort susținut și printr-o permanentă provocare să nu ne oprim indiferent de contextul economic sau social. A crescut prin dorința noastră de a oferi stabilitate și recompense echipei, indiferent de pandemie, război , criză economică . A crescut fără ghost- uri , fără articole pompoase și nerealiste despre proiecte și echipa . A crescut frumos.”, pune Ana Baraitareanu, Managing Partner SCREEN NATIVE.

Echipa SN

Puțină chimie

”Oamenii și creșterea echipei au fost dintotdeauna focusul meu principal. Nu cred că oamenii sunt doar o pătrățica într -un excel. Pleacă unul, vine altul, talpă la pantof tot se înlocuiește, pantoful tot iese din fabrică . Cred foarte tare în ideea de comunitate și în faptul că fiecare membru își aduce aportul în creșterea energiei și potențialului unei agenții. La SCREEN NATIVE am încercat să facem fix asta . Să creștem cea mai bună versiune a echipei, să continuăm într -o formulă sudată și pentru asta investim foarte mult timp în internships, workshops, trainings ce au rolul de a crește nivelul echipei. Dar nu am vrut să accelerăm un profit, cu prețul unor burn-outs. Long term nu funcționează așa sau cel puț în nu asta este viziunea agenției noastre. Totul se transformă cu o echipa bună și constanța, totul se pierde fără această investiție în oameni”, continuă Ana Baraitareanu, Managing Partner SCREEN NATIVE.

Științe mai puțin exacte

Din februarie, echipei și boardului de conducere i s-a alăturat Raluca Eftimie, pe poziția de Creative
Director.

Copywriter premiat, cu experiență cumulată în cele mai mari temple ale advertisingului local, Raluca a lucrat de-a lungul timpului la Lowe&Partners, Leo Burnett și McCann și a pus bazele unui butic
de crea ție , ROMB Studio.

Astăzi este membru activ în asociația Art Directors Club România, predă copywriting la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării și conduce departamentul de creație la SCREEN NATIVE.

Raluca Eftimie

”Puține lucruri sunt mai satisfăcătoare decât acela de a face echipă cu cineva care îți împărtășeș te viziunea, dorința și ambiția. Am găsit aceste lucruri la Screen Native, și am găsit și multe altele, pe care încă le descopăr, pas cu pas. Am găsit o echipă talentată și hotărâtă și foarte primitoare. A fost locul în care m-am simțit cel mai bine primită încă de la bun început.

Am găsit clienți puși pe fapte mari , am găsit o relație sănătoasă și de încredere – între clienți și agenție, între colegi, între departamente. Este baza pe care vreau să cultiv idei, proiecte și parteneriate care vor crește că vrejul de fasole și ne vor duce până la stele. Sună a overpromise, dar am încrederea că este un mod de a gândi și a simți care va schimbă lucrurile în bine. Și pentru care am plantat deja primele semințe, iar firul ierbii începe deja să se vadă. Viziunea mea de a face lucrurile: cât de poate de bine și mai bine.

Cred în puterea efortului, într-o lume care se fereș te tot mai mult de stres și responsabilitate și care pune confortul pe primul loc.

Cred că toate lucrurile funcționează în pereche – nici de confort nu te poți bucură dacă nu urmează efortului. Și, cel mai important lucru, de fapt, este că efortul îți deschide calea către adevăratele satisfacții, acelea în care simți că ai un rol și un rost pe lumea asta. În industria noastră, efortul este mai necesar că niciodată.

Afluxul de soluț îi și alternative de producție a venit într-un moment cât de poate de sensibil, după o perioadă care a generat atâtea întrebări și temeri justificate. Este datoria noastră că profesioniști să consolidăm această industrie și să o ghidăm spre o maturizare firească, cu răbdare, încredere și coerență. Mai cred în puterea gândului și în puterea emoției, tot în contrast cu noile trenduri pe care toată lumea se grăbeș te să le adopte sau călărească. Nu că ar fi ceva greșit în asta , atâta timp cât nu pierdem din vedere esența. Generațiile se schimbă, gesturile și comportamentele și limbajul se schimbă, dar cât vom trăi pe acest Pământ vom fi mânați tot de iubire, invidie sau speranță, de dorința de a fi acceptat sau a
ieși în evidență, de a ne simți bine sau a lă să ceva în urmă noastră. Suntem Screen Native, dar suntem People First. Veți mai auzi de noi“, promite Raluca Eftimie, Creative Director la SCREEN NATIVE.

Care -i planul?

”Agențiile de comunicare sub 20-30 de oameni au două provocări anii aceștia: Oricine pare că poate face comunicare în 2023, de la creatorii de conținut la specialiștii de social media, cei în AI , freelancerii
de toate felurile, cuiburile de performance sau SEO. Trăim vremurile cu cel mai mic apetit pentru construcție și structura . Piață apreciază rapid și ieftin, dacă se poate și viral. Că urmare, principalul nostru obiectiv rămâne în continuare creșterea agenției , trecerea la nivelul următor de credibilitate în piață , care să ne permită accesul la un tip de clienți care își doresc un partener de comunicare ce trebuie să demonstreze structura și abilități profesioniste, livrate într -o manieră flexibilă și adaptabilă diverselor configurații de business.

Vrem să fim ce este KIA pentru Mercedes, să reușim să livrăm valoare fără să fim cei mai vechi de pe piață , să fim partenerii unui nou tip de client, care reușește să facă un mix actual de comunicare dar care are nevoie de structura și strategie pentru a pune eficient lucrurile împreună . Livrăm un produs integrat, superior, care reușește să dea coerentă procesului de comunicare, să îl pună pe o direcție valida și sănătoasă. Obiectivele de creștere sunt în legătură directă cu creșterea standardului creativ și diversificarea produsului care trebuie să consolideze oferta de social media, să creeze un cadru pentru creșterea cantității de conținut video pe care o putem crea , să asigure în continuare și să diversifice capacitățile echipei de dezvoltare”, subliniază Mugur Pătrașcu, Fondator.

De altfel, departamentul de dev este în continuare unul dintre cele mai dinamice în companie. Am dezvoltat în -house, în decursul timpului, de la aplicații de VOD cu componentă live-streaming, la
toate platformele de e-commerce și infrastructuri de back-end pentru bănci , siteuri
de prezentare, la tool- uri de monitorizare dezvoltate from scratch, atât pentru piață locală cât și pentru cea internațională . Pe lângă mentenanță zilnică , există o multitudine de oportunități de creștere de care ne dorim să profităm pe viitor”, explică Alin Dănilă , Head of Development la SCREEN NATIVE.

Alin Danila

Cum arată anii care vin?

”Cum au arătat și cei care au trecut: niciodată la fel. Publicitatea de agenție își găsește din ce în ce mai greu locul în relații pe termen lung iar entropia din piață va tinde să se mărească . Alegerea între cine livrează ultimul trend și managementul de cont tinde să favorizeze prima varianta iar când Ai -ul începe să devină un argument constant în jur, dinamică echipelor și relațiilor tinde să se schimbe.

Vedem cum intervenția umană pierde constant teren iar relația om-om între client- agenție tinde să se înlocuiască cu substitute care în acest moment sunt destul de greu de identificat iar acest lucru naște o oarecare confuzie.

Lucrăm într -o piață de îndulcitori artificiali, de surogate care pot virtual să înlocuiască orice. Life în plastic is fantastic și este evident , seducător de ieftină dar este în același timp , deocamdată , o capcană . Există un produs și o așteptare pentru fiecare nivel dar căutarea noastră nu poate să rămână decât într -o zona semnificativă din perspectiva valorilor schimbate.

Paradoxal, la SCREEN NATIVE simțim că , deși inițial am fost în avangardă , într -o ieșire din advertisingul clasic , acum suntem mai mult că oricând aproape de oameni, de relații care se bazează pe încredere și comunicare, de relații care se bazează pe participare și dialog, într -o abordare care vrea să păstreze și să ofere clienților noștri o abordare sănătoasă și plină de sens, strategică și așezată cu comunicarea”.

Array

Articole pe aceeași temă: