Leadership in mobilitate la puterea a cincea

<p> <strong>Lider de cinci ani pe piata locala de PC-uri mobile, Acer pregateste noi surprize in 2013, printre care si lansarea in Romania a brandului Packard Bell. Detalii ne-a oferit Bogdan Iftemie, Sales Manager la Acer Romania. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Care este pozitia Acer pe piata din Romania?</strong></p> <p> In prezent, Acer ocupa pentru al cincilea an consecutiv pozitia de lider de piata ca numar de unitati vandute pe piata de PC-uri mobile, cu o cota de piata de 25% in anul 2012. Cresterea fata de 2011 a fost de 43% pe segmentul de mobile.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce lansari importante a avut Acer in 2012 si cum va arata 2013?</strong></p> <p> In anul care tocmai s-a incheiat am lansat cateva produse cu adevarat remarcabile. In categoria de laptopuri mentionam gama Aspire V5 cu touchscreen – laptopuri subtiri si usoare care prin display-ul cu touch au o interactiune crescuta cu utilizatorii si fac utilizarea noului Windows 8 mult mai placuta. Ultrabook-ul Aspire S7, un produs care face un statement puternic pentru cel care il detine, se remarca rapid prin designul elegant, carcasa alba si lucioasa Gorilla Glass 2, fara a face compromisuri de performanta. Excelent in mediul business, Aspire S7 este cu siguranta unul din cele mai interesante produse ale momentului. Pentru 2013 pregatim lansarea in Romania a brandului Packard Bell, in care avem incredere ca va fi cel putin la fel de apreciat ca si Acer.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce atuuri are Acer in fata competitorilor sai?</strong></p> <p> Unul din principalele atuuri este modelul nostru de business orientat care parteneri. Suntem singurul vendor din piata 100% indirect. In timp ce concurentii nostri si-au abandonat propriii distribuitori si au inceput sa vanda direct catre marile retele de retail, sperand sa mai faca ceva bani in plus, noi am continuat sa fim loiali distribuitorilor nostri. Aici provocarea ar fi ca nu toata lumea apreciaza loialitatea si nu ii intelege pe deplin valoarea. Diferentierea si generarea de avantaj competitiv din produs devin tot mai greu de realizat, in contextul in care produsele devin generice si commodity. Un alt avantaj clar al nostru este echipa – intr-un sens mai larg, adica cei cinci oameni din echipa Acer si product managerii de la cei patru distribuitori ai nostri. In echipa noastra incurajam educatia si invatarea permanenta. Ca lider, atunci cand ai incetat sa inveti si sa te dezvolti, esti deja afara din joc….</p> <p>  </p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 245. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, Hiparion, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p>