Publicitate Digital MarComm Stiri

McDonald’s și DDB România transformă miturile în adevăr cu „Ceva Bun de Știut”

17 sept. 2025 3 min

McDonald’s și DDB România transformă miturile în adevăr cu „Ceva Bun de Știut”

Reading Time: 3 minute

Ce ai crede dacă ți-am spune că multe dintre lucrurile pe care crezi că le știi despre McDonald’s nu sunt chiar așa? Campania „Ceva Bun de Știut” vine să închidă acest gap dintre percepție și realitate, cu o doză echilibrată de transparență, umor și emoție.

Într-o lume în care miturile și teoriile conspirației despre mâncare se viralizează rapid, McDonald’s și DDB România au lansat „Ceva Bun de Știut”, o platformă digital-first, menită să aducă claritate și încredere. Acest hub permanent oferă acces la informații transparente despre ingrediente, proveniența lor și procesul de preparare – totul într-un limbaj prietenos și accesibil.

„Ne dorim ca fiecare client McDonald’s să se bucure de produsele noastre știind exact ce conțin și de unde provin. ‘Ceva Bun de Știut’ este un pas important în această direcție, iar noua platformă este locul unde curiozitatea întâlnește realitatea, fără filtre. De la “McNuggets sunt făcuți din pastă roz” la “Cartofii au un ingredient secret care creează dependență”, această serie de conținut digital combate dezinformarea cu fapte reale și o doză sănătoasă de umor,” declară Alexandra Todirică, Marketing Manager, Premier Restaurants Romania, operatorul McDonald’s în România.

Dincolo de prima mușcătură

Pentru a introduce platforma, DDB România a creat o campanie TV inspirată de estetica filmelor romantice, în care relația consumatorilor cu produsele McDonald’s este redată cu umor și tandrețe. De la priviri lungi și pline de poftă până la momente “aww” care te fac să zâmbești, fiecare spot explorează emoția din spatele momentelor petrecute cu produsele preferate. Campania TV servește drept teaser pentru platformă, invitând consumatorii să afle ceva bun de știut.

„Într-o eră a dezinformării, transparența este cea mai puternică strategie de brand. Cu ‘Ceva Bun de Știut’, nu doar că răspundem curiozităților consumatorilor, dar le și oferim o conexiune reală cu McDonald’s, printr-o campanie care îmbină umorul, emoția și onestitatea,” spune Roxana Niță, Executive Creative Director la DDB România.

Ce se află cu adevărat în meniul McDonald’s?

Pentru a menține conversația vie, DDB România și McDonald’s au colaborat cu furnizori locali și creatori de conținut pentru a adresa, într-un mod jucăuș și informativ, cele mai populare mituri despre produsele McDonald’s. În România, o mare parte dintre ingrediente – de la carne de pui și ouă, până la produse de panificație și lactate – provin de la producători locali și respectă cele mai înalte standarde de calitate. Prin această inițiativă, McDonald’s subliniază angajamentul său de a sprijini economia locală și de a le oferi clienților produse proaspete, din surse de încredere.

Pentru mulți, McDonald’s e un reper cultural. Continuarea firească a acestui fapt e responsabilitatea: să arătăm traseul produselor, să explicăm standardele de calitate și să menținem dialogul deschis, nu doar în timpul campaniei. De la ingredientele locale folosite în produse până la amintirile generațiilor care au crescut cu gustul emblematic al produselor McDonalds, Ceva Bun de Știut celebrează atât moștenirea globală a brandului, cât și impactul său pe plan local,” adaugă Irina Angelescu, Director Marketing Premier Capital & Director Marketing Premier Restaurants Romania.

“Ceva Bun de Știut” e o promisiune pe termen lung. McDonald’s și DDB România au pus bazele unei platforme care va continua să educe, să inspire și să apropie consumatorii de brand.

Pentru a descoperi adevărul despre produsele McDonald’s, vizitatorii pot accesa platforma Ceva Bun de Știut. Pentru că fiecare întrebare merită un răspuns autentic.

Echipa:

McDonald’s Romania

Irina Angelescu – Director of Marketing Premier Capital & Marketing Director Premier Restaurants Romania

Alexandra Todirică – Marketing Manager

Lavinia Apopei – Senior Marketing Coordinator

DDB Romania

Roxana Țâmpău – Managing Director

Alexandra Pop – Business Lead

Luciana Cucoaneș – Head of Strategy

Karina Condei – Senior Strategic Planner

Roxana Niță – Executive Creative Director

Andra Vlasceanu – Senior Art Director

Alexandra Jitărel – Senior Copywriter

Ana Tanasă – Head of Art

Luca Costea – Senior Copywriter

Alexandru Mohora – Graphic Designer

Tribal Worldwide

Cristina Onica – Account Manager

Ninelly Popovici – Senior Account Executive

Irina Blanșek – Group Creative Director

Ionuț Raicu – Group Creative Director

Cezar Iliescu – Senior Art Director

Claudiu Ioniță – Senior Copywriter

Adriana Georgescu – Head of Social Media

Gabriela Ursu – Senior Social Media Manager

Raluca Lungoci – Social Media Manager

Anastasia Lungu – Social Media Executive

Denisa Dumitrescu – Head of Development

Octavian Busuioc – Junior Web Developer

Agenție media – OMD

TVCs – Studioset Production:

Filip Bartczak – Director

Dan Mateescu – Producer

Bogdan Filip – DOP

Sabina Pensek – Food Styling

Radu Teo – Bidding Producer

Cristina Ciulacu – Post-production coordinator

Digital Series – Diud Video Agency:

Director – Andrei Gheorghe

Producer – Claudia Pripas

DOP – Zoran Simulov

Articole pe aceeași temă: