Interviuri Management

Nayino Hotel Resort: Hotelul unei veri fără sfârșit

27 mai 2021 4 min

Nayino Hotel Resort: Hotelul unei veri fără sfârșit

Reading Time: 4 minute

În cea mai aglomerată stațiune de pe litoralul românesc, complexul Nayino Hotel Resort e ca o cetate ce își protejează turiștii de tumult, oferindu-le nenumărate opțiuni de relaxare, pentru momentele de tihnă de care au nevoie.

Serin Geambazu, Brand Manager, Nayino Resort Hotel, ne-a povestit cum s-a născut acest concept hotelier, care au fost provocările primului sezon estival sub semnul pandemiei și care promisiunile pentru sezonul ce va urma.

Prin ce se diferențiază Nayino Resort Hotel de alte hoteluri de pe litoralul românesc ?

Aș porni de la nume, care, într-o traducere aproximativă, înseamnă iubirea de acasă. Este sentimentul pe care îl transmitem oaspeților noștri, pentru că, în esență, acest business este unul de familie, creat din pasiune pentru locul de apartenență. Nu se rezumă la conceptul clasic de întreprindere născută pentru a produce valori materiale. Ideea a premers proiectării și implementării și a avut în vedere, în primul rând, realizarea unor spații generoase, care să permită oaspeților să se simtă într-o oază de liniște, creată în peisajul agitat de litoral.

Nayino este mai mult decât un complex hotelier. Ne propunem să le arătăm oaspeților noștri cum experiența lor, în familie, în cuplu sau individuală, este mai mult decât o vacanță. Poate fi o casă temporară, un loc de întâlnire, un loc de socializare, un centru pentru business și tembuilding-uri, un punct pentru activități culturale sau de sport și wellness.

Considerăm că suntem unici în zona în care ne aflăm, datorită evenimentelor creative, precum: festivalul clatitelor, de la micul dejun, serile cu muzică live și degustări de vin și scoici, brunch-urile în piscină, proiecțiile de film în aer liber, și datorită activităților din afara resortului, precum: plimbările în vie, lecțiile de kite surfing sau yoga pe plajă, la răsărit. În fiecare an, avem și un evenimet amplu, #Neverendingsummer, organizat la începutul și finalul sezonului estival, împreună cu o serie de parteneri valoroși, care cred în aceeași viziune ca noi și cu care încercăm să schimbăm jocul ospitalității.

Cum vă pregătiți pentru noul sezon și cum vă așteptați să fie 2021 pentru hotelul dumneavoastră ?

Am investit în noul sezon și ne dezvoltăm pe mai multe direcții. Vom diversifica experiențele și evenimentele din resport și le vom organiza și în timpul săptămânii. Vom extinde meniul, testând produse street food în zona de plajă. Mizăm pe digitalizare, printr-un program de fidelizare, un site refăcut în procent foarte mare și prin crearea unei comunități digitale în jurul conceptului de turism sustenabil.

Suntem atenți la siguranța cibernetică, după ce am constatat existența unei vulnerabilități generale la proceduri neconforme și atacuri și am considerat necesară existența unei protecții sporite, având în vedere că facem parte dintr-un sector în care se lucrează zilnic cu date personale.

Am găsit soluții pentru extinderea spațiului de servire a mesei, pe tersă, și a spațiilor de joacă din curtea interioară și ne-am dotat cu trotinete electrice, pe care să le punem la dispoziția oaspeților care vor să viziteze împrejurimile. Ar putea fi menționate la noutăți și măsurile mai elaborate privind dezinfectarea eficientă a spațiilor, prin utilizarea unor produse și substanțe testate medical și alergenic, care nu permit erori.

Am motive să cred că sezonul 2021 va fi mult mai bun decât cel trecut. Am trecut deja printr-o perioadă de nesiguranță și am învățat din parcurgerea ei cum să adaptăm managementul afacerii la noile coordonate cu care ne confruntăm.

Dacă mă refer la segmentul leisure, cred că provocările evenimentelor recente au generat nevoi mai mari de relaxare la aer curat, în condiții de siguranță, iar, având în vedere piedicile și incertitudinile cu care se confruntă turismul internațional, aș spune că românii vor alege să călătorească în țară, litoralul fiind mereu prima alegere pe timp de vară.

Care sunt lecțiile învățate din provocările sezonului trecut ?

Am înțeles că este important să menținem comunicarea și că aceasta este o latură a activității ce trebuie intensificată. Astfel, am organizat momente speciale, ca primul live de chitară la răsărit de soare, cu artistul care susține spectacol în fiecare sâmbătă seara la Nayino, postarea având 3.300 de vizualizări.

O altă lecție a fost aceea că valoarea este recunoscută mereu. Lucrul bine făcut încântă turistul, iar acesta se întoarce cu plăcere. Oaspetele nostru este unul inteligent, percepe că acțiunile noastre nu sunt de suprafață, percepe că punem suflet și pricepere în toate acțiunile noastre și că nu este vorba doar despre o bifă în punctele importante. Turismul bine făcut va avea rezultate remarcabile, indiferent de context.

Cum s-a modificat atitudinea turiștilor în ultimul an?

Am identificat două trenduri principale și ne-am creat o strategie în linie cu acestea. Vacanța nu mai este o experiență punctuală. Cu oportunitățile pe care le oferă telemunca, începând cu 2020 am primit solicitări de la freelanceri sau profesioniști ce pot lucra de la distanță pentru sejururi chiar și de trei săptămâni.

Un al doilea trend a fost legat de rezervări. Acestea se fac cu foarte puțin timp înainte, iar „early booking” aproape că a dispărut. Din acest punct de vedere, am ales să oferim întâietate oaspeților fideli, fidelizarea clienților fiind unul dintre obiectivele nostre strategice.

Nayino este unul dintre cele mai „instagramabile” hoteluri de pe litoralul românesc. Povestiți-ne puțin despre designul hotelului și ce v-a inspirat în crearea lui.

Designul resortului este unul minimalist, cu inserții orientale mascate, precum mozaicul de la intrare sau lemul iroko folosit pentru bar și recepție. Am mizat pe simplitatea și funcționalitatea formelor și pe o multitudine de culori care se completează armonios, pentru a conferi o atmosferă relaxată și prietenoasă. Elementele dominante sunt cele naturale: lemn, piatră, vegetație, intrarea fiind marcată până la etajul întâi de un perete verde, alcătuit din mușchi.

Sursa de inspirație a fost soarele. Mi-am imaginat cum va răsări din mare și va apune printre bugalow-uri, încă de când am văzut locul pentru prima dată. Astfel, galbenul este culoarea ce se regăseste în multe colțuri ale resortului, prezentă și în piesa principală de la intrare, candelabrul Caselani, ce se poate observa pe întuneric de pe plajă.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: