Companii Marketing

Noua piesă semnată Smiley, inspirată din viziunea de brand Mastercard

27 nov. 2019 < 1 min

Noua piesă semnată Smiley, inspirată din viziunea de brand Mastercard

Reading Time: < 1 minut

Smiley și HaHaHa Family au lansat în această lună piesa “De neprețuit”, construită pe baza unei inedite colaborări cu Mastercard. Linia melodică, versurile și videoclipul piesei se regăsesc în identitatea de brand și viziunea creativă Mastercard.

Piesa vorbește despre prietenie, începuturi și momentele speciale pe care le trăim alături de ceilalți, asemenea obiectivului Mastercard de a construi un viitor mai bun prin produsele, serviciile și parteneriatele sale și asemenea noii identități audio.

Videoclipul piesei urmărește povestea a patru copii care își transformă un vis în realitate, ajutați de personajele interpretate de artiștii Jean Gavril, Serendinschi, Juno, Dorian, Feli și Smiley.

“Ideea unui viitor mai bun s-a materializat prin parteneriatul pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață și susținerea cauzei NoiFacemUnSpital, către care Mastercard a donat anul acesta peste 1 milion euro Am pornit la drum cu dorința de a face, dar și de a inspira oamenii să facă, printr-un gest mai mic sau mai mare, lucruri bune și să înceapă, astfel, ceva de neprețuit. Așa s-a și născut povestea pe care o spunem astăzi împreună cu familia HaHaHa”, a spus Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

“Chiar nu există nu se poate pentru visuri adevărate. Mai mult, momentul a inspirat un început de neprețuit și pentru noi: este pentru prima dată când un proiect reunește atât de mulți artiști HaHaHa și așa a luat naștere conceptul HaHaHa Family”, completează Smiley, cântăreț și fondator HaHaHa Production.  

“De neprețuit” se difuzează pe posturile de radio din România iar clipul piesei poate fi vizionat aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: