Stiri

O nouă companie românească deschide birou la New York

17 oct. 2022 2 min

O nouă companie românească deschide birou la New York

Reading Time: 2 minute

O nouă companie românească anunță că îşi deschide birou la New York, pe lângă cel din București, intrând pe una dintre cele mai dinamice pieţe din ultimii ani, cea de competitive intelligence. Krugman & Partners lucrează cu experţi în competitive intelligence şi cyber security care genereaza analize si rapoarte de Intelligence pentru mediul de afaceri.

Un studiu realizat Universitatea Washington indică faptul că 40% dintre companiile Fortune 500 de astăzi se tem că, într-un interval de zece ani, vor fi înlocuite de firme despre care nu auzit încă deoarece nu le vor putea concura. Astfel, pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să acționeze rapid și să se adapteze la era digitală axată pe colectarea și analiza de big data și inteligență competitivă. Practic, acest serviciu le asigură accesul la o analiză completă a riscurilor și oportunităților de pe piață, care se pot dovedi vitale în luarea deciziilor de afaceri. Apărută în SUA, activitatea s-a dezvoltat în ultimele trei decenii în toate economiile puternice la nivel global, ajungând ca în prezent toate companiile din top Forbes 500 să aibă un departament de competitive intelligence.
Ultimii ani au adus un interes crescut pentru această zonă şi pe piaţa din România, iar prognozele indică o dinamică accelerată în perioada următoare, pe măsură ce companiile multinaționale încep să înțeleagă importanţa integrării în procesul decizional a rapoartelor de informații pentru afaceri generate de furnizori specializați.

„Performanțele companiilor care au o cultură de competitive intelligence sunt net superioare pentru că au un risc de fraudă internă scăzut, reușesc să își păstreze secretele comerciale și își cunosc foarte bine clienții, concurenții, furnizorii și, implicit. riscurile și oportunitățile.

Astfel, aceste companii reușesc să reducă gradul de incertitudine, reduc riscul și își construiesc strategii proactive care generează marje de profitabilitate mai bune. Este un domeniu competitiv, unde jucătorii din piață sunt foarte atenți la cei care apar în industrie”, adaugă George Alexe, managing director al Krugman & Partners.

FOTO: Jordan Harrison / Unsplash





Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: