Categories: MarketingStiri

O vacanta protejata

Reading Time: < 1 minut

FCB Bucharest si Eucerin anunta campania “Cu soarele in vacanta”, o campanie de PR ce isi propune sa atraga atentia consumatorilor asupra importantei folosirii produselor pentru protectie solara printr-o abordare prietenoasa ce aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara.

Conceptul creativ al campaniei a pornit de la un insight real conform caruia, desi iubesc soarele, romanii nu constientizeaza pe deplin efectele negative ale unei expuneri neprotejate si de mult ori nu stiu sa-si aleaga produsele solare potrivite.

Campania beneficiaza de o platforma online dedicata, unde vizitatorii pot urmari aventurile celor patru familii de bloggeri implicati in campanie, pot afla informatii utile despre protectia solara de la un doctor dermatolog si se pot inscrie in concurs pentru a castiga un kit pentru plaja.

Site-ul campaniei poate fi accesat cu usurinta de pe tableta sau smartphone in timp ce soarele din home page “rasare si apune” in timp real cu soarele.

Cele patru familii de bloggeri care isi planifica vara aceasta plecarile cu soarele in vacanta – Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei – aduc in atentia cititorilor importanta protectiei solare adaptate nevoilor tipurilor lor de piele. Campania isi propune sa sporeasca astfel notorietatea gamei de produse solare Eucerin.

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:

  • Din partea FCB Bucharest: Corina Coman, PR Manager; Ana Padurariu, PR Executive; Alexandru Hariga, Head of Digital; Serban Chitu Junior Art Director; Dragos Raicu, Senior Copywriter.
  • Din partea Beiersdorf Romania: Letitia Ioana, Junior Brand Manager Eucerin
  • Cu sprijinul si colaborarea Republika.
Team

Recent Posts

Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacțiunea cu clienții

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă…

6 ore ago

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

12 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

12 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

13 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

13 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

13 ore ago