MarComm Marketing Stiri

OLX are o nouă identitate de brand. Investiția a fost de 1 milion de dolari la nivel de grup 

15 apr. 2020 2 min

OLX are o nouă identitate de brand. Investiția a fost de 1 milion de dolari la nivel de grup 

Reading Time: 2 minute

OLX România a prezentat azi noua sa identitate de brand. Acest rebranding este cea mai mare transformare a platformei din ultimii 11 ani, cu îmbunătățiri la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și, la nivel de grup, a costat 1 milion de dolari.

”Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor și sunt menite să optimizeze interacțiunile acestora cu platforma”, spun reprezentanții companiei.

Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenție internațională de design, în urma unor workshop-uri desfășurate alături de echipele globale OLX, cu scopul de a înțelege mai bine nevoile companiei și contextele culturale în care aceasta este inserată.

În următorii 2-3 ani, OLX România speră să depășească sfera clasice a industriei anunțurilor online și să pună la dispoziție servicii integrate, precum și opțiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente și mai relevante.

„Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile și atenția către aplicația OLX, un upgrade substanțial fiind adus cu precădere acestui mediu”, precizează Paul Neagoe, Head of OLX România.

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene – Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.

OLX Group este rețeaua de platforme de anunțuri cu cea mai rapidă creștere din lume, care deservește peste 350 de milioane de oameni în fiecare lună. Grupul facilitează aproximativ 17 milioane de tranzacții în fiecare lună, de la mașini și mobilă la electronice și îmbrăcăminte. Grupul este format dintr-o echipă de 6.000 de persoane care lucrează din peste 35 de birouri din întreaga lume. OLX Group este prezent în 40 de țări din întreaga lume, iar în 35 dintre ele este lider de piață. Aplicația OLX este #1 în peste 20 de țări.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS și Android. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: