Digital MarComm Publicitate Stiri

Oxygen semnează campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

14 mai 2021 3 min

Oxygen semnează campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

Reading Time: 3 minute

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează o nouă campanie de comunicare menită să aducă în prim-plan colecțiile de electrocasnice încorporabile, care îmbină tehnologia și inovația cu designul spectaculos și finisajele deosebite.

Sub sloganul „Descoperă universul colecțiilor Arctic”, campania semnată de Oxygen și susținută în mediul digital de Zitec urmărește să pună în valoare versatilitatea electrocasnicelor Arctic, prin evidențierea soluțiilor complete pentru bucătărie, cu accent pe gamele încorporabile. Cele trei noi colecții – Black Line, Manhattan Gray și Inox Line – includ fiecare un cuptor, o plită, o hotă și o mașină de spălat vase, fiind menite să satisfacă cerințele consumatorilor pasionați în egală măsură de tehnologie și design.

Beneficiind de o campanie puternică de comunicare preponderent în mediul digital, noile colecții Arctic îmbină dotările și confortul cu eleganța și rafinamentul. Astfel, colecția Black Line pune accent pe minimalism si atemporalitate, colecția Manhattan Line pe armonie și eleganță, în vreme ce colecția Inox Line se adresează celor cu un stil de viață dinamic.

Întreaga gama de încorporabile poate fi descoperită pe site-ul de campanie https://www.arctic.ro/colectii/, dezvoltat de Zitec, unde consumatorii pot afla cu ajutorul unui chestionar dedicat ce bucătărie li se potrivește în funcție de stilul de viață și preferințele în ceea ce privește gătitul.

Promovarea este completată cu o componentă offline – o broșură (accesibilă în magazine) care oferă o scurtă prezentare a electrocasnicelor și a tehnologiilor pe care le încorporează, dar și o serie de rețete care sunt puse în valoare de aceste produse și tehnologii. Rețetele sunt realizate în colaborare cu blogger-ul Foodiality.

„Suntem prezenți de mai bine de 50 de ani în casele românilor și am evoluat împreună cu ei. Suntem însă un brand care privește spre viitor, pentru care inovația și accesul la cele mai noi tehnologii sau tendințe de design sunt preocupări centrale. Colecțiile Built-In Arctic vin să completeze oferta noastră, evidențiind modul în care experiența se împletește cu excelența și noul”, a declarat Gabriel Eremia, Director de Marketing și Product Management Arctic.

Cu ajutorul strategiei de comunicare și a conceptului, campania urmărește să consolideze imaginea brandului, recunoscut pentru calitatea electrocasnicelor și pentru faptul că s-a adaptat constant nevoilor actuale, inovând și dezvoltând portofoliul de produse. Arctic este cel mai puternic și iubit brand românesc (conform studiului realizat de către Unlock Market Research și Revista BIZ, 2020) și a fost certificat drept brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț de către International Certification Association (ICERTIAS). Certificarea a fost primită în urma votului românilor și este parte a studiului ICERTIAS Best Buy Award 2019/2020.

„Alegerea electrocasnicelor, mai ales a celor de bucătărie, trebuie să fie în armonie cu stilul de viață și cu întreaga atmosferă a unei case. Ambiția noastră este să oferim clienților cele mai bune opțiuni, păstrând calitatea și fiabilitatea. Oxygen ne-a dovedit din nou că este un partener creativ și, cu ajutorul echipei de digital marketing Zitec, avem convingerea că această campanie va duce la creșterea vizibilității gamei de încorporabile Arctic, o categorie cu un avans semnificativ și un important rol în creșterea indicatorului Brand Consideration, cu focus pe segmentul de consumatori mai tineri”, a declarat Daniela Costi, Brand Manager Arctic.

Prin intermediul echipei de digital marketing Zitec, campania se desfășoară în mediul digital, conform strategiei „digital first” a brandului, fiind implementată pe platformele de social media (Facebook, Instagram și YouTube), la care s-au adăugat și componente de programmatic advertising. Site-ul de campanie este dezvoltat și optimizat tot de echipa Zitec, care este responsabilă și de componenta de design, atât pentru device-urile desktop, cât și pentru cele mobile.

Echipele care au realizat campania sunt:

Echipa Arctic:

Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director / Alexandra Pascu – Head of Brand Marketing / Daniela Costi – Brand Manager Arctic / Georgiana Rusu – Arctic Brand Analyst,  Cătălin Cincu– Digital Marketing Specialist / Diana Constantin – Social Media Specialist / Ana Maria Nechifor – Digital Content Specialist / Liliana Nap – Customer Marketing Coordinator / Mihaela Mușat – PR Coordinator.

Echipa Oxygen:

Cristiana Belodan – Strategy and Transformation Director / Irina Manole – Communications Director / Laura Hladii – Account Manager.

Echipa Zitec:

Dan Toma – Digital Marketing Director / Alina Ciotârnel – Digital Project Manager / Izabela Gîrbea – Digital Marketing Strategist / Andra Postelnicu – Digital Marketing Specialist  / Andrei Oancea –  Digital Marketing Strategist / Mihăiță Pașcaniuc – Digital Marketing Manager      / Cristian Roman – Senior Designer / Catalin Balan – Senior UX/UI Designer / Adrian Limbasan – Senior Designer / Radu Negreanu – Designer / Catalina Ionescu – Project Manager / Gabriel Mitrea – Software Developer / Vlad Preda – Senior Software Engineer.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: