Lifestyle Interviuri

Papillon Zeugma: Atenție sporită pentru fiecare oaspete

27 iun. 2022 4 min

Papillon Zeugma: Atenție sporită pentru fiecare oaspete

Reading Time: 4 minute

Papillon Zeugma are 1,5 angajați la fiecare cameră din hotel, iar numărul camerelor a fost menținut special la un nivel care să permită o grijă cât mai bună acordată oaspeților, spune Nida Kiraz, Director of Sales & Marketing la Papillon.

Papillon Zeugma - Nida Kiraz

Prin ce se diferențiază hotelurile Papillon?

Avem trei hoteluri aici, în Antalya: ­Papillon Zeugma, Papillon Ayscha în apro­piere și Papillon Belvil, care a fost primul construit, în 1992. Papillon Zeugma, unde ne aflăm acum, are 400 de camere, un număr rezonabil pentru a putea oferi servicii de lux. Multe hoteluri de nivelul nostru au între 600 și 1.000 de camere. Dar noi am ales să avem camere mai puține, ca să ne putem concentra pe satisfacerea oaspeților noștri.

Papillon Zeugma hotel

A fost construit în 2007 și a fost renovat complet în 2014, am investit aici 35 de milioane de euro. Am schimbat toate restaurantele a la carte, am modernizat bucătăriile și am venit cu o nouă mentalitate, avem o echipă culinară nouă, cu experiență în marile lanțuri hoteliere internaționale. Se poate mânca oricând la Papillon, avem și in-room dining. Restaurantele a la carte sunt disponibile și la prânz, nu doar seara. Anul acesta vom începe și cu breakfast a la carte, totul inclus în prețul sejurului.

Avem 600 de angajați, deci 1,5 angajați la fiecare cameră, pentru a avea grijă cât mai bună de oaspeți. Suntem un brand de încredere, sustenabil, care se schimbă mereu în bine pentru a oferi noi standarde de confort turiștilor.

De unde vin turiștii la Papillon?

Avem turiști din cel puțin 38 de țări, mai ales pentru că, fiind pe piață de 30 de ani, mulți turiști revin la noi. Filosofia noastră este să atragem turiști de pe toate piețele. În sezonul estival, vin în principal europenii – britanici, nemți, fosta CSI –, dar de aici va scădea numărul de turiști.

Piața românească e printre cele mai mari pentru Papillon Zeugma. Războiul din Ucraina a afectat fluxul de turiști de pe piața din Rusia și CSI, dar ne-am reorientat rapid spre alte țări și avem turiști mulți care vin. Antalya nu are probleme cu gradul de ocupare în vârful sezonului. Anul acesta vom avea o creștere de 10% peste nivelul din 2019. Avem angajați inclusiv din România și din Ucraina, dar avem și turiști ruși, aici se fac vacanțe, este un loc al păcii.

Papillon Zeugma piscina

Aveți probleme cu aprovizionarea din cauza situației actuale?

Am prevăzut că pot apărea probleme și am cumpărat cam 80% din ceea ce aveam nevoie dinainte de izbucnirea războiului. De aceea nu avem pro­bleme de aprovizionare. Ne-a ajutat și la ­nivel de cheltuieli, fiindcă am cumpărat înainte de creșterile de prețuri de 30% față de sezonul trecut.

Cine deține hotelurile Papillon?

Hotelul este deținut de o companie de familie din Ankara, care acum caută să investească în alte destinații turistice, nu doar din Turcia, ci și de peste hotare. Vrem să ducem mai departe mentalitatea noastră legată de ospitalitate. Oamenii au încredere în brandul Papillon. Avem o reputație foarte bună, Papillon Zeugma este de cinci ani în Top 10 pe Trip Advisor. Vrem să ne mulțumim oaspeții, avem o filosofie proprie legată de ospitalitate. 

Papillon Zeugma

Papillon Zeugma plaja

Hotelul are 400 de camere (normale sau duplex cu etaj, pentru familii) și apartamente de până la 240 mp. Pe lângă plaja hotelului, există cinci piscine, inclusiv una de relaxare și una interioară, iar piscina principală pentru adulți are aproape 1.600 mp.

Papillon Zeugma dispune și un un aqua-park cu patru tobogane, locul perfect pentru a petrece zile distractive cu familia. Turiștii pot alege să mănânce la unul dintre cele cinci restaurante, cel principal fiind deschis 24 de ore din 24, iar cele a la carte fiind disponibile inclusiv pentru prânz. Iar distracția poate continua la cele șase baruri.

#BizAntalya este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi.

Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenţie de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019, iar la galele din 2021 și 2022 a câștigat Premiul 1 la categoria Best Initiative for Supporting Global Tourism, pentru lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice, respectiv pentru Campania de zboruri charter către Egipt.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: