Marketing Stiri

Pedaland energie

12 sept. 2014 2 min

Pedaland energie

Reading Time: 2 minute

La sfarsitul lunii august, NESCAFÉ 3in1 a lansat in mediul online proiectul “Biciclete nemaivazute: Inceputuri”, conceput de Publicis Romania si dedicat tuturor celor pasionati de mersul cu bicicleta prin oras, iar in acest weekend, in cadrul evenimentului BikeFest din Bucuresti, bicicletele nemaivazute vor fi dezvaluite, urmand ca apoi sa plece impreuna cu noii lor proprietari – fanii castigatori ai competitiei lansate pe pagina de Facebook a NESCAFÉ 3in1.

„Biciclete nemaivazute” este povestea a trei biciclete urbane create de trei dintre cei mai talentati constructori de biciclete din Bucuresti.

Intr-o prima faza, participantii au avut ocazia sa aleaga bicicleta care li se potriveste cel mai bine si sa demonstreze ca o merita pe deplin, prin realizarea unui scurt film si postarea acestuia in aplicatia Facebook.

Juriul care va delibera este format din cei trei constructori, bloggeri si echipa NESCAFÉ3in1.

“In incercarea de a gasi o bicicleta perfecta pentru oras, ne-am dat seama ca nu exista o solutie universala. Exista, in schimb, din ce in ce mai multi constructori romani care creeaza biciclete pentru oras perfecte pentru fiecare client in parte. Ideea are la baza acest trend – de biciclete custom made – noutatea fiind ca am construit 3 biciclete de oras, perfecte pentru trei categorii de oameni: incepatori, cei care le folosesc pentru a se deplasa pe distante mari si cei care ies la plimbare”, declara Cosmin Baba si Diana Papuc – Creative Team, Publicis Romania  

Dupa ce au fost invitati sa intre in poveste, cei trei constructori talentati au ales fiecare cate o ruta conceptuala diferita, pe care sa o urmeze in crearea bicicletei. Astfel, Cristina Barbu (Atelier Onest) a ales sa construiasca bicicleta tuPeux, cu un design special gandit pentru incepatori, Alex Achim (Atelier Onest) a ales sa creeze bicicleta Le Jer, cu elemente clasice si moderne, dedicata plimbarilor de week-end, in parc, in timp ce Tudor a optat pentru Hashtag, o bicicleta confortabila, cu frane sigure pentru orice conditii meteo, dedicata celor care zilnic au nevoie sa traverseze orasul.

“Proiectul este o noua experienta propusa de NESCAFÉ 3in1 tinerilor interesati de oportunitati, de lucruri care merita sa fie impartasite cu prietenii. Biciclete nemaivazute: Inceputuri este povestea extraordinara a 3 biciclete special create pentru experiente in oras, demne de povestit, potrivite pentru stiluri de viata diferite. Biciclete nemaivazute: Inceputuri va fi povestea tinerilor care vor fi inspirați sau chiar vor iubi aceste biciclete, ce ii vor duce oricat de departe vor prin oras sau ii vor purta prin linistea parcurilor sau le vor da curajul sa inceapa acum sa se alature acestei comuniati minunate”, declara Andreas Kouroumalis, Business Manager Beverages, Nestle Romania

Povestea lor poate fi urmarita in cele 6 episoade pe YouTube (Episodul 1, Episodul 2, Episodul 3, Episodul 4, Episodul 5 si Episodul 6) sau pe MTV Romania.

Echipa Publicis Romania:

Jorg Riommi – Chief Creative Director, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Diana Papuc – Art Director, Cosmin Baba – Copywriter, Raluca Iacob – Head of Strategy, Dana Pascu – Senior Strategic Planner, Carina Toma – Junior Strategic Planner, Camelia Efrimov – Senior Producer, Liviu Efrimov – Producer, Catalin Albu – Client Service Director, Emanuela Ionescu – Account Director, Liana Petrascu – Account Manager, Roxana Niculae – Account Executive.

Echipa NESCAFÉ3in1:

Andreas Kouroumalis – Group Executive Manager Beverages, Tulia Casvean – Group Brand Manager, Lucian Pavel – Senior Brand Manager.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: