Parteneriatul presupune adaugarea in oferta magazinului a peste 200 de articole de incaltaminte pentru barbati si femei, urmand sa fie extinsa gama cu articole de imbracaminte si accesorii. Toate produsele Puma sunt disponibile la preturi incepand de la 49,90 lei, iar unele dintre ele beneficiaza de reduceri care ajung pana la 55%.
In primele luni ale anului 2016, FashionUP inregistreaza vanzari cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. Compania preconizeaza ca va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse. Pe langa Puma Romania, gama fashion sport mai cuprinde marci precum Adidas, Nike, New Balance, Reebok si Vans, iar acestora li se adauga, din portofoliul extins, branduri precum Guess, CK, Just Cavalli, Michael Kors.
DP World, unul dintre cei mai mari operatori portuari la nivel global, a inaugurat noul terminal multimodal de la Aiud,…
FORT, companie specializată în securitate cibernetică, parte a Bittnet Group, a debutat astăzi pe piața AeRO a Bursei de Valori…
Veniturile din sectorul telecom din România s-au menţinut la 16,9 miliarde de lei în anul 2023, respectiv 3,4 miliarde euro,…
În weekendul 18-19 mai „Străzi deschise, București – Promenadă urbană” #4 activează, în premieră, o nouă zonă a Capitalei, Strada…
DIGI a a inaugurat oficial sediul central din Bruxelles și va deveni cel de-al patrulea jucător de telecomunicații din Belgia.…
Șantierul Habitat for Humanity din comuna Berceni, județul Prahova, a fost joi gazda CEO Build, eveniment care a reunit 50…