Marketing Brand Focus

Rebranding Autonom

30 oct. 2019 2 min

Rebranding Autonom

Reading Time: 2 minute

După 14 ani, în care a crescut de la o companie de închirieri auto, la un portofoliu variat de soluții de mobilitate și finanțare, Autonom se relansează cu nouă identitate de brand, în acord cu extinderea gamei de servicii și schimbări în structura organizației.

Noua identitate de brand poartă semnătura echipei Brandient și este o urmare firească a dezvoltării susținute a companiei din ultimii ani, atât prin extinderea portofoliului de servicii cât și prin investițiile în alte companii – VMS, BT Operational Leasing, ProAsistta, CarCentric și Millenium Insurance Broker.

LogoBeforeAfterAutonom
Sloganul noii identități este “Evoluăm în fiecare zi”

 

Odată cu lansarea noii identități de brand, divizia de transferuri cu șofer a companiei devine Autonom Chauffeur Drive, iar compania Proasistta devine Autonom Road Assistance, alăturându-se astfel celorlalte 6 linii de business din portofoliul Autonom:  Autonom Rent-a-Car; Autonom Lease; Autonom Equipment Lease; Autonom Chauffeur Drive; Autonom Fleet Management; Autonom AutoRulate.

Autonom este o companie cu capital 100% românesc, pornită în 2006, în Piatra Neamț. Serviciile principale oferite: închirieri pe termen scurt și mediu, leasing operațional, transferuri cu șofer, închirierea temporară de flote, servicii de fleet managment, asistență rutieră, servicii de spălătorie auto și închiriere de echipamente;

Compania are o rețea alcătuită din peste 40 de agenții în peste 30 de orașe din România, precum și 2 agenții în Ungaria și una în Serbia. Are 600 de angajați și peste 8.000 de clienți persoane juridice și câteva zeci de mii de clienți persoane fizice. Parcul auto al grupului include peste 9.000 de autovehicule. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: