Rebranding pentru televiziunile AXN

Sony Pictures Television (SPT) Networks lanseaza o noua identitate vizuala pentru televiziunile AXN, aliniata directiei de programe actuale.

Noul aspect al televiziunilor se manifesta printr-un logo si elemente grafice noi si va fi vizibil pe toate platformele (online si on-air) detinute de AXN incepand din 17 martie.

Noul logo AXN este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logo-ul este pus in valoare de o piramida tridimensionala in nuante de rosu.

“AXN evoca energie, pasiune, actiune si suspans, atribute puternice care stau la baza unei noi campanii ce incurajeaza telespectatorii sa descopere si sa experimenteze lucruri cu adevarat incitante in aceasta primavara, a explicat Maurizio Vitale, vice presedintele senior al departamentului de marketing care a coordonat reimprospatarea brand-ului la nivel global.

Premierele grilei de programe AXN includ: Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles, Mad Dogs si Jucatorul/ The Player. Primavara va fi, de asemenea, momentul reintoarcerii productiilor Memorie perfecta/ Unforgettable, sezonul al patrulea, Cititorii de oase/ Bones, sezonul al treilea, Autopsia crimei/ Body of Proof, sezonul al treilea, Minti criminale/ Criminal Minds, sezonul al unsprezecelea.

Pentru a marca rebranding-ul in Europa Centrala, SPT Networks lanseaza o aplicatie de mobil dedicata AXN, disponibila pentru utilizatorii de Android incepand cu luna martie. Aplicatia ofera telespectatorilor mai multa libertate in accesarea continutului legat de AXN, intr-o experienta sociala unica. Utilizatorii vor putea descoperi continut divers, precum stiri, fotografii, videoclipuri si multe altele.

AXN, disponibil in 90% din gospodariile din Romania, include seriale precum: NCIS: Ancheta militara, Minti criminale, NCIS: Los Angeles, Merlin sau Scorpion, dar si productii originale precum Hannibal si Politisti fara Frontiere. Portofoliul global AXN include 49 de canale disponibile in 62 de tari, fiind subtitrat sau dublat in 19 limbi, ajungand in casele a peste 237 de milioane de oameni.