Editorial

Reinventare contra cronometru

10 apr. 2013 < 1 min

Reinventare contra cronometru

Reading Time: < 1 minut

<p> <strong>Astazi, in lupta permanenta de la o zi la alta, managerii si antreprenorii sunt nevoiti sa fie creativi. Taierile de costuri si excluderea a tot ceea ce inseamna doar "nice to have" nu mai sunt suficiente pentru a trece peste perioada in care ne aflam.</strong></p> <p>  </p> <p> In fiecare zi, in departamentele de marketing si comunicare, in birourile top managerilor se vorbeste despre cum trecem peste acest moment. Despre ce mai putem face si mai ales cum.</p> <p>  </p> <p> Nici consumatorul nu se lasa mai prejos. Vrea mereu altceva si nu se mai multumeste cu orice. Nimic nu mai merge cum mergea. Totul parca s-a schimbat si trebuie reinventat. Totul trebuie regandit, prezentat si reambalat in acest moment. Oricat ne spunem ca aceasta este noua realitate, oricat incercam sa ne invatam cu gandul ca asa va fi de acum inainte, parca nu intram intr-un ritm.</p> <p>  </p> <p> De vina este, cred, aceasta neliniste provocata de lipsa unei tinte. Nu stim incotro mergem si cum se vor schimba lucrurile. Nesiguranta incremeneste orice miscare, blocheaza deciziile. Indiferent cat de bun esti azi, maine trebuie sa demonstrezi din nou. Suntem intr-o permanenta competitie cu partenerii pe care credeam ca-i stim, cu echipa si chiar cu noi, cei de ieri…</p> <p>  </p> <p> Suntem nevoiti asadar sa fim creativi si sa gasim solutii care sa functioneze. Suntem obligati sa ne reinventam, intr-o permanenta lupta contra cronometru</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: