Antreprenori

Roxana Poulsen, Baby Sharks: „Dorim să ne extindem cu un nou showroom într-un alt oraș si apoi să mergem peste hotare”

30 mart. 2022 6 min

Roxana Poulsen, Baby Sharks: „Dorim să ne extindem cu un nou showroom într-un alt oraș si apoi să mergem peste hotare”

Reading Time: 6 minute

Cu o investiție de peste 10.000 de euro, Roxana Poulsen, o antreprenoare din București a lansat Baby Sharks, un magazin cu haine tehnice pentru copii pentru care plănuiește, după deschiderea unui nou showroom într-un oraș mare din țară, și extinderea în afara granițelor României.

Roxana Poulsen ne-a vorbit despre planurile pe care le are pentru magazinul Baby Sharks Club, dar și despre provocările cu care se confruntă ca antreprenoare într-o piață în care românii fie cumpără produse vestimentare ieftine, fie branduri populare

Cum a luat naștere ideea din spatele magazinului Baby Sharks Club și de ce ați ales antreprenoriatul în acest domeniu?

Pot spune că ideea este una de origine scandinavă deoarece a luat naștere în Hasund, un mic orașel din Danemarca, în care stau socrii mei. Țin minte că vremea era răcoroasă pentru noiembrie, dar eu eram foarte mândră pentru că o îmbrăcasem frumos pe cea mică (de aproape 1 an), cu o pufoaică, de la un renumit retailer de la noi, dar în care îi era frig așa că mai pusesem vreo 2-3 rânduri de haine. Soțul tot insista asupra faptului că o îmbrac gros și încerca să îmi explice că nu este cazul, dar nu am înțeles ce vroia să îmi spună, până în momentul în care i-am văzut pe ceilalți copii din familie jucându-se afară, în frig.

Și ce se mai bucurau de vreme și se mișcau lejer (comparativ cu fata mea care părea un roboțel atunci când mergea). Una dintre fete avea un costum care mi-a atras atenția: extrem de frumos, cu volănașe și sclipici, un model pe care eu nu l-aș fi dat niciodată la joacă, pe afară, de frică să nu se murdărească și să rămână pătat. Întâmplarea a făcut ca cea mică să cadă într-o mare mocirlă, moment în care mama ei a luat furtunul din grădină și a „curățat-o”. Noroiul a dispărut ca prin minune, iar fetița s-a întors la joacă, zâmbind.

Țin să precizez faptul că cea mică nu s-a udat. Avea pe dedesubt doar o bluză, fiindu-i chiar un pic cald. Ulterior am aflat eu că setul este unul termic, subțire dar tehnic, deloc asemănător cu orice se găsea la noi pe piață.  

Acela a fost momentul meu de WOW! Instantaneu am decis că trebuie să mă familiarizez pe deplin cu modul în care nordicii își cresc și își ocrotesc copiii. Că trebuie să găsesc o modalitate prin care să le arăt mamicilor de la noi că există produse care le acoperă nevoile și le scapă de frici și de mult utilizatul: „Nu te duce acolo pentru că te murdărești și acestea sunt haine bune!”

În concluzie, am descoperit brand-uri de top, materiale și tehnologii de ultimă generație puse în slujba modei funcționale și sustenabile pentru cei mici. Astfel, mi-a venit ideea de a oferi și mămicilor din România șansa de care se bucură cele din țările nordice, de generații, în timp ce își cresc copiii cu multă iubire, relaxare și în contact permanent cu natura.

Totul s-a materializat în acest magazin online, BabySharksClub.com, care oferă, pe lângă un sistem unic de precomandă, posibilitatea de a găsi untimele inovații din domeniu Kids Fashion.

În plus, toate hainele sunt testate pe copiii mei, iar eu sunt extrem de exigentă.

Ce sunt hainele tehnice și cum au fost primite pe o piață în care oamenii fie cumpără produse vestimentare ieftine, fie branduri populare?

Hainele tehnice sunt de obicei cele outdoor sau pentru diferite sporturi. Comparativ cu o simplă bluză de bumbac, hainele tehnice au diferite caracteristici sau sunt create folosindu-se diferite tehnologii.

De exemplu, o geacă impermeabilă, respirabilă, tratată cu un coating (Bionic Finish Eco de exemplu) și care conține diferite tehnologii ( Coffee Bean Technology, DRY FIT etc),  este o geacă tehnică.

Îmi place să cred că sunt un trendsetter și că îmi creez propria nișă: aceea în care aduc doar ultimele inovații din domeniul kids fashion, unde conceptele și tehnologiile se împletesc și completează perfect cu utilitatea și cu un  aspect WOW al produselor. Sună atractiv nu? Chiar este!

Unii părinți sunt atrași inițial de aspect, alții de funcționalități. Încercăm să consiliem clienții pe care îi avem și să le explicăm cum să folosească hăinuțele la adevăratul lor potențial. Astfel, cei care cumpără mai multe produse vestimentare ieftine înțeleg diferența pe care o face un produs calitativ. Cei care merg după brandurile populare sunt atrași de multiplele beneficii înglobate într-un singur item de exemplu.

Cele mai grele au fost primele șase luni, timp în care a trebuit să înțeleg piața mai în profunzime, iar clienții au avut timp să testeze și să ne recomande.

BabySharks2
Roxana Poulsen, Baby Sharks Club

Ne puteți spune câteva cuvinte despre brandurile disponibile în magazinul Baby Sharks Club?

Pot începe prin a preciza faptul că absolut toate brandurile pe care le aduc sunt inițial testate pe fetele mele. Pentru că sunt purtate de cei mici, dar plătite de părinți,  produsele trebuie să merite banii. Toate îmbină utilul cu plăcutul. Fiecare brand se deosebește prin ceva: concept, aspect, tehnologie sau material folosit.

De exemplu, WeeDoFunWear  creează outwear tehnic care crește împreună cu cei mici ( conceptul ”Grow- IN” permite folosirea produsului timp de trei ani) și care te scutește de grija mersului la baie atunci când ești pe pârtie ( „TOILET Function” – există un fermoar ascuns la spate ). 

En Fant este unul dintre cele mai cunoscute branduri daneze și se diferențiază prin seturile termice și cizmele sau sandalele din megol. Obținut după 20 de ani de cercetări, megolul este un material extrem de ușor, durabil, ultra-flexibil și super moale. Nu se pot compara cu nimic din ce există pe piață, în acest moment.

Cizmele termice din megol sunt singurele încălțări de pe piața din România care îți garantează că micuții tăi vor avea mereu piciorușele calde, chiar dacă afară sunt -30 de grade.

Seturile termice sunt confecționate din materiale care mențin căldura generată de corp și disipează umezeala, asigurând un grad de confort superior față de oricare alte obiecte vestimentare obișnuite. Se deosebesc de restul produselor de acest gen deoarece sunt impermeabile, respirabile, rezistente la vânt, tratate cu un coating hidrofug

Reima este un brand finlandez, multipremiat si recunoscut ca lider in inovațiile  și tehnologile outwear, în ultimii 75 de ani. Orice produs creat de ei este trecut prin numeroase teste, înainte de a fi lansat. Durabilitatea este unul dintre punctele lor forte. Produsele lor putând fii purtate de mai multe generații.

De exemplu, cercetătorii Reima au descoperit și patentat COFFEE  BEAN Technology: atunci când cafeaua măcinată este carbonizată la temperaturi înalte, carbonul formează o structură de tip fagure. Odată ce este filat în poliester, se obține un nivel mai ridicat de stocare a căldurii, pe o perioadă îndelungată. Molo este un brand scandinav ecologic, certificat GOTS, cu o mentalitate internațională și o amprentă grafică de neegalat. Hainele concepute cu responsabilitate sunt pline de culoare, amuzante și prevăzute cu detalii excentrice. Brandul nu face niciodată compromisuri în ceea ce privește funcționalitatea sau calitatea.

De fiecare dată când am căutat produse din bumbac organic certificat GOTS am găsit în magazinele din România  doar niște variante simple și monotone. Nu este cazul brandului  polonez Dear Sophie care crează obiecte vestimentare cu patterns și croieli atât unisex cât și ” girlish”. Celebrul brand polonez înțelege cât de important este pentru copii să se simtă zilnic fericiți și confortabili în hainele pe care le poartă.

Hainele Dear  Sophie, în mare parte unisex,  sunt  concepute de o echipă de designeri și ilustratori foarte talentați.  

HutteliHut este unul dintre brandurile mele favorite din Danemarca. Ei sunt singurii care au creat cagulele din lână fiartă extrem de moale, dublate cu velur din bumbac, putând fi astfel folosite și de copiii cu pielea sensibilă. HUTTEliHUT se comercializează în principal în Danemarca, Norvegia, Germania, Finlanda și Rusia. Iar acum si la noi. Singurele probleme pe care le-ai putea întâmpina cu aceste produse ar fi că stocurile noastre se epuizează aproape imediat și că va trebui să îi convingi pe micuții tăi să își dea jos căciulițele lor preferate, măcar în timpul somnului.

 În magazinul online, propuneți cumpărătorilor și o categorie de „Eco-Fashion”. Ne puteți spune câteva cuvinte despre produsele din această gamă?

Produsele din aceasta categorie se bazează pe materiale naturale și pe beneficiile aduse de acestea. Astfel, găsim aici: bumbac organic, lână, bambus și categoria de Bionic Finish Eco – un coating hidrofug, fără chimicale și prietenos cu natura.

Lâna este cel mai inteligent material natural. Este respirabilă, ajută la reglarea temperaturii corpului, respinge apa, ține de cald iarna și răcoare vara. Se folosește cu succes în combinație cu bambusul, un alt material cu super puteri: termorglant, extrem de moale, respirabil și hipoalergenic, blând cu pielea copilului tău, cu protecție UV și antimicrobian natural.

Care sunt cele mai căutate produse din magazinul Baby Sharks?

Greu de răspuns deoarece fiecare categorie are câte un produs vedetă. Totuși cred că am devenit cunoscută pentru costumele de iarnă cu animaluțe, seturile termice, ochelarii de soare, sandalele și costumele de baie de la Molo și Reima

Care sunt planurile pe care le aveți pentru magazinul Baby Sharks?

Pentru moment ne concentrăm pe deschiderea unui mini showroom în Dorobanți. Ulterior dorim să ne extindem cu un nou showroom într-un alt oraș si apoi să mergem peste hotare. Deja avem comenzi din Bulgaria, Ungaria și chiar din Finlanda

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: