S-a lansat CompetițIAA 8

IAA Young Professionals a dat startul înscrierilor la cea de-a VIII-a ediție CompetițIAA. În cadrul proiectului, studenții pasionați de marketing și comunicare au șansa să participe la o simulare de pitch pentru branduri renumite din România și să câștige premii valoroase, iar dacă se fac remarcați de companiile partenere au șansa să li se ofere un internship sau chiar un job.

În competiţie se poate înscrie orice echipă de 3-5 studenţi pasionaţi de marketing şi comunicare. Baby red panda, baby meerkat, baby racoon, baby squirrel şi baby panda vor fi mascote.

Evenimentul se desfășoară concomitent în orașele București și Cluj-Napoca și, pe durata desfășurării competiției, tinerii vor avea de oferit solutii creative pentru briefurile oferite de: BRD, Azuga Nepasteurizata, Sykes, Yardi, Eventador, Steelcase şi Bombardier.

Înscrierile se pot face accesând www.competitiaa.ro până pe 21 octombrie 2018. Cei care vor trece de etapa de preselecție, vor forma echipe de lucru de câte 3-5 persoane. Fiecărei echipe i se va aloca câte un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura că tinerii au toate informațiile și materialele necesare. Odată formate echipele, vor fi alocate briefurile și vor avea loc sesiunle de debriefing. Participanții vor avea timp să rezolve briefurile timp de două săptămâni de la primirea acestora. Pe durata rezolvării briefurilor și pregătirii prezentărilor IAA Young Professionals le pune la dispoziție studenților o serie de traininguri, cu specialiști din industrie, menite să îi pregătească pentru susținerea prezentărilor finale.

După susținerea ideilor creative și jurizarea propunerilor de către partenerii proiectului, evenimentul se finalizează cu gala de premiere, iar cele mai bune echipe vor câștiga premii în valoare de 3.500 de euro.

“În CompetițIAA studenții au șansa de a lucra asemenea unei agenții pentru un client real, de a învăța care sunt pașii de urmat pentru câștigarea unui pitch și chiar de a-și vedea ideile implementate. În acest proces de învățare, noi le oferim cadrul pentru a se dezvolta, le facilităm accesul la mentori seniori din industrie și organizăm workshop-uri dedicate lor, astfel încât să obțină cât mai multe informații utile și insight-uri. Ne bucurăm că acesta este al treilea an în care organizăm CompetițIAA alături de colegii din Cluj-Napoca. Mult succes echipelor care se înscriu!”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România

Conceptul ediției de anul acesta este ”The Festival of Ad Rookies!”

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

Recent, IAA Young Professionals România a câștigat competiția gobală “IAA Chapter Inspire Award” pentru cel mai bun chapter YP din lume, iar doi membri IAA Young Professionals România au fost premiați la nivel global cu „IAA Young Leader Award 2018”.