MarComm Digital Marketing Stiri

S-a lansat prima platformă de Online Sampling din România

31 iul. 2020 < 1 min

S-a lansat prima platformă de Online Sampling din România

Reading Time: < 1 minut

Agenția full-service Heist Industries și compania de cercetare și consultanță de marketing 360insights au lansat Reverba, o divizie de Online Sampling. Aceasta este prima de acest fel din România și reprezintă versiunea digitală a procesului de sampling, activitate care a fost aproape complet sistată în ultima perioadă.

CUM FACI SAMPLING ONLINE? 

Platforma oferă o alternativă la samplingul clasic, adresându-se unor targeturi mult mai controlabile. Aceasta poate fi dezvoltată de la ceva extrem de elementar, precum testarea unui produs nou, până la programe de ambassadorship și reward.

Cum funcționează? Brandul trimite un brief de sampling în care se vorbește despre produs și despre publicul țintă. Elementele sunt introduse în platformă și se extrage un profil de target identificat prin partenerii platformei, apoi produsul este trimis consumatorilor care revin ulterior cu feedback. 

”Reverba poate constitui un răspuns imediat la o perioadă dificilă, în care majoritatea acțiunilor de sampling sunt on-hold, dar în același timp ne poate indica felul în care va arăta viitorul în sampling. Mai eficient, mai targetat, mai orientat către rezultate”, spune Radu Pilat, Managing Partner, Heist Industries.

În plus, Panicos Christopoulos, Managing Director 360insights, spune că Reverba va intensifica eficiența sampling-ului, atât prin evaluarea conversiei consumatorilor din non-utilizatori în utilizatori, cât și prin urmărirea schimbării comportamentului de consum – din consumatori ocazionali în consumatori constanți.

Foto: © Bakhtiar Zein | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: