Digital MarComm Stiri

Trei premii pentru Saatchi & Saatchi + The Geeks la IAB MIXX Awards 2022

9 dec. 2022 3 min

Trei premii pentru Saatchi & Saatchi + The Geeks la IAB MIXX Awards 2022

Reading Time: 3 minute

Două campanii semnate de Saatchi & Saatchi + The Geeks au fost premiate în cadrul Galei IAB MIXX Awards 2022. Astfel, campania Bookvertising realizată pentru Nemira Publishing House a obținut premii în două categorii ale competiției, respectiv Most Effective Campaign și Brand Advertising Campaign, în timp ce campania Yuki Saaki dezvoltată pentru IQads a obținut premiul din categoria Social Media Campaign, fiind totodată nominalizată la marele premiu, Bext MIXX Awards.

După cele șase premii de la Internetics, ne bucură confirmarea venită și de la juriul IAB MIXX Awards. Cele trei premii obținute de campaniile noastre, Bookvertising și Yuki Saaki, ne confirmă că suntem pe drumul cel bun în obiectivul nostru de a deveni cea mai tare agenție de creație din România”, a declarat Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks. 

Campania Bookvertising, dezvoltată pentru editura Nemira, are drept obiectiv încurajareaa cititului și promovarea autorilor români, invitând brandurile să plaseze în propriile reclame cărți scrise de aceștia. De la lansarea proiectului, alte opt edituri s-au alăturat inițiativei Nemira. În plus, a fost difuzat în premieră, în România, primul mesaj de interes public ce încurajează lectura. Platforma Bookvertising rămâne deschisă în continuare tuturor editurilor și brandurilor care doresc să se alăture acestui demers.

campania Yuki Saaki pentru IQads, castigatoare la IAB MIXX Awards 2022

Având la bază crezul IQads că viitorul va aparține creativității umane, iar tehnologia este un aliat al acesteia, campania Yuki Saaki dezvoltată de echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks a adus în prim plan un scenariu imposibil de ignorat: apariția unei așa-zise companii care promitea să ofere soluții creative pe bază de A.I. în domenii precum publicitate, film, muzică și arte vizuale.

Astfel, printr-o idee îndrăzneață, proiectul a provocat profesioniștii din industria creativă românească la conversație în spațiul public și a stârnit reacții, atrăgând atenția asupra valorii inestimabilă a creativității.

IAB MIXX Awards este singura competiție internațională dedicată 100% proiectelor din zona de digital, organizată în România de către asociația industriei. IAB MIXX Awards oferă expunere internațională și în alte țări în care IAB este prezent. Acestea recunosc excelența în marketingul digital în campaniile cross media, fiecare aspect al acestor campanii fiind important: strategia, creativitatea, execuția, media, rezultatele și ROI.

Campania Nemira – Bookvertising

Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:

Vlad Petre – Managing Director

Bogdan Costin – Creative Director

Cristiana Petre – Senior Copywriter

Robert Soparlache – Senior Art Director

Miruna Antonescu – Head of Strategy

Paul Foltache – Senior Web Developer

Georgiana Feriu – Account Manager

Simona Zglimbea – Account Director

Echipa Nemira:

Andreea Lupescu – PR Manager

Eli Bădică – Coordonator n’autor

Ana Androne – Director Comercial

Andreea Mitran – Digital Brand Manager

Campania IQads – Yuki Saaki

Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:

Vlad Petre – Managing Director

Bogdan Costin – Creative Director

Robert Șopârlache – Head Of Art

Cristiana Petre – Senior Copywriter

Mirabela Manea– Account Director

Paul Foltache – Senior Web Developer

Liviu Baciu – Account Manager

Echipa IQads:

Alexandra Bădicioiu Matei

Andrei Barbu

Ioana Cirstea

Marius Cristea

Echipa Studioset:

Iustin Surpanelu – Regizor

Alina David – Producător

Simona Macarie – Post Producție

Lista completă a câștigătorilor este următoarea:

Direct Response/Lead Generation:

Campania: Dacia Jogger – The Jogger Show

Client: Dacia România

Agentie: Republika

Video Advertising Campaign:

Campania: Pe Limba Românilor

Client: Kaufland

Agentie: v8 – Interactive

Search Advertising Campaign:

Campania: Search Strategy for Samsung Smart TV’s

Client: Samsung România

Agentie: Publicis Media

Integrated Advertising Campaign:

Campania: Kozel – GOATiful Czech beer

Client: Ursus Breweries

Agentie: Cheil Centrade

Virtual and Augumented Reality Campaign:

Campania: Grand Job Experience

Client: Kaufland

Agentie: v8 – Interactive

Effective Use of Data Campaign:

Campania: Winning the Zero Moment of Truth

Client: YOXO

Agentie: Data Revolt

Influencer Social Responsability:

Campania: The Institute

Client: Autism Voice

Agentie: Pastel

Product Innovation Campaign:

Campania: Grand Job Experience

Client: Kaufland

Agentie: v8 – Interactive

Non-profit/Corporate Social Responsability Campaign:

Campania: The Bear Right

Client: Agent Green

Agentie: The New

Influencer Margeting Campaign:

Campania: Grand Job Experience

Client: Kaufland

Agentie: v8 – Interactive

Branded Content Campaign:

Campania: The Bear Right

Client: Agent Green

Agentie: The New

Most Effective Campaign:

Campania: Bookvertising

Client: Nemira Publishing House

Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks

Social Media Campaign:

Campania: Yuki Saaki

Client: IQads

Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks

Brand Advertising Campaign:

Campania: Bookvertising

Client: Nemira Publishing House

Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks

Premiul special al Președintelui Juriului – Sandra Bold

Campanie: MegaMania Video Series

Client: Mega Image

Agentie: United Media Services

Grand MIXX Award

Campania: Grand Job Experience

Client: Kaufland

Agentie: v8 – Interactive

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: