Schimbare in managementul Danone Europa de Sud Est

Incepand cu 1 august 2015, Adrian Pascu preia pozitia de Director General pentru divizia de lactate Europa de Sud Est, conducand echipa de management pentru Danone Romania, Bulgaria, Grecia, Moldova si Tarile Adriatice.

Adrian Pascu il inlocuieste astfel pe pe Dieter Schulz, al carui mandat de trei ani se incheie si care va prelua noi responsabilitati in cadrul grupului. El revine in Romania dupa o experienta de aproape doi ani in Danone Rusia, unde a detinut pozitia de Director de Vanzari pentru Divizia Moscova. Anterior el a detinut mai multe pozitii in organizatia de vanzari a Danone Romania, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei. Ultima pozitie detinuta a fost cea de Director Comercial.

Adrian Pascu este absolvent al Facultatii de Fizica, Universitatea Iasi, si detine un titlu MBA ELITEC de la aceeasi universitate. Si-a inceput cariera in business in companii precum Henkel si Campofrio si are peste 10 ani de experienta in Danone, unde a avansat constant pe diferite pozitii.

Danone Romania are in portofoliu peste 90 de sortimente, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999, iar in prezent 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone.

Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone, care este prezent in 140 de tari si dedine locul 1 in lume in categoria produselor lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2014 vanzari de peste 20 miliarde de euro.  

Cele mai renumite marci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi in stil grecesc, bogate in proteine (Oikos), marci de rasfat (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt in Romania Cremosso si Delicios.