fbpx
MarComm Marketing Stiri

Schimbări în echipa de marketing și comunicare a Skanska3 min

21/04/2020 3 min read

Schimbări în echipa de marketing și comunicare a Skanska3 min

Reading Time: 3 minute

Dezvoltatorul imobiliar Skanska a creat noi roluri în echipa de marketing și comunicare din cadrul diviziei de dezvoltare comercială din Europa Centrală și de Est. Astfel, Anna Wiśniewska a fost numită director marketing și comunicare, iar Alexandra Bucur și Petra Machartová au fost promovate în funcțiile de Manager Marketing și Comunicare pentru Proiecte, respectiv Manager Marketing Corporate.

Anna Wiśniewska a fost, anterior, Manager Marketing și Comunicare al business unit-ului din CEE. Din noua poziție de Director Marketing și Comunicare, ea va conduce o echipă de profesioniști din întreaga divizie comercială, acoperind Cehia, Ungaria, România și Polonia. Anna Wiśniewska s-a alăturat companiei în 2011 și a devenit în scurt timp liderul echipei de marketing și comunicare, mai întâi în Polonia și mai târziu la nivel regional. În afară de coordonarea tuturor activităților de marketing si comunicare, ea a lansat noi produse, atât pentru companie, cât pentru piață – “Workplaces by Skanska” și “Futureproof Workplaces”. Totodată a dezvoltat strategia de marketing a Skanska – Futureproof – și a creat un standard si un produs unic pentru CEE – “Scandinavian Lobby Guidelines”.

Alexandra Bucur, numită în funcția de Manager Marketing și Comunicare pentru Proiecte, va asigura crearea și coordonarea unei echipe de marketing și comunicare consolidate, la nivelul întregii divizii Skanska din cele patru țări. Echipa de marketing și comunicare pe proiecte va fi responsabilă de lansarea pe piață a clădirilor din portofoliu, definindu-le poziționarea și diferențiatorii. Împreună cu echipele de Management de Proiect și Leasing și Vânzări, vor consolida loialitatea față de brand. Alexandra are o experiență în marketing mai mare de 12 ani, iar în cariera sa a construit branduri de la zero, conducând echipe diverse alături de care a dezvoltat produse noi. Ea s-a alăturat Skanska, în 2016, ca Manager Marketing și Comunicare pentru piețele din România și Ungaria, unde a dezvoltat și gestionat planurile de marketing și comunicare pentru proiectele din cele doua țări. În România, s-a ocupat de proiecte precum Campus 6 și Equilibrium. În paralel, a coordonat și activitățile de comunicare corporate ale Skanska.

Petra Machartová, în calitate de Manager Marketing Corporate, acoperă întreaga  divizie și colaborează îndeaprope cu celelalte echipe de marketing si comunicare pentru a crește notorietatea proiectelor și în același timp loialitatea față de brand. Principalele sale responsabilități sunt dezvoltarea de noi instrumente de marketing, sustinerea programelor integrate pentru clienții-cheie, precum și organizarea evenimentelor,crearea materialelor necesare vanzarii proiectelor și promovarea portofoliului Skanska CEE către clienții-cheie. Ea a venit în echipa Skanska Property Cehia în 2012, iar trei ani mai târziu a fost numită Coordonator Marketing și Comunicare. De atunci a reușit să implementeze strategia de marketing și de brand pentru 5 proiecte comerciale din Praga. De asemenea, a făcut parte și din echipa de la Stockholm, unde a colaborat cu divizia de dezvoltare comercială a Skanska din regiunea Nordică pentru construirea strategiei de inovație și susținerea unei culturi organizaționale în această direcție.

Aleksandra Markiewicz are, de asemenea, un nou rol – Manager Comunicare Corporate – și alături de echipa sa va stabili o strategie de comunicare internă și externă, consolidată, pentru întreaga divizie de dezvoltare comercială din CEE. Ea s-a alăturat Skanska în 2012, în calitate de Coordonator Marketing și Comunicare pentru proiectele din Wrocław, Katowice și Cracovia. Mai târziu, a ocupat diferite roluri în cadrul grupului Skanska, inclusiv ca parte a echipei de comunicare din Stockholm. Aleksandra a gestionat comunicarea externă pentru trei divizii de business din Polonia.

Ca parte a echipei de Marketing și Comunicare pentru Proiecte, Monica Bejan rămâne responsabilă de inițiativele locale de marketing și comunicare, simultan susținând și activitățile de corporate marketing și comunicare internă. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *