Tech Stiri

Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

5 apr. 2019 2 min

Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

Reading Time: 2 minute

Honor View 20Huawei va deveni cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, iar HONOR va deveni al doilea mare producător de smartphone-uri din China și al patrulea din lume, potrivit strategiei dual-brand anunțate de Richard Yu, director executiv al Huawei Consumer Business Group.

„Huawei Consumer BG a intrat într-o nouă etapă și, anul acesta, Huawei și HONOR vor deveni probabil cel mai mare producător de smartphone-uri din lume”, a arătat Richard Yu într-o postare pe contul său oficial de pe platforma de microblogging SinaWeibo.

Veniturile Huawei Consumer Business Group au crescut cu 45,1%, depășind performanțele businessului de infrastructură telecom al gigantului chinez. Astfel, divizia consumer a realizat venituri de 348,9 miliarde de yuani (52 de miliarde de dolari), din totalul de 721,2 miliarde de yuani (107 miliarde dolari) realizat de grup. Profitul net al grupului chinez a depășit 8,8 miliarde de dolari.

În România, HONOR are ca obiectiv să intre în top 5 branduri de smartphone-uri top 5 în decurs de trei ani și în top 3 în cinci ani. În acest sens, în luna martie, brandul a anunțat parteneriate strategice cu Orange și eMAG. „Ne dorim să creștem tot mai mult în România, să stabilim noi standarde de inovație și să continuăm să oferim tehnologii de ultimă generație fanilor HONOR, astfel încât piața noastră să aibă ecou și la nivel mondial”, a declarat Shen Wang, Country Manager HONOR România și Grecia.

Potrivit IDC, piața mondială a smartphone-urilor a înregistrat în primele trei trimestre ale anului 2018 o scădere de 3,1% față de anul precedent, dar HONOR a avut o creștere de 27,1%, avansul pe piețele internaționale depășind 170%. Richard Yu a precizat că Huawei va sprijini HONOR în dezvoltarea de produse de ultimă generație și va continua să investească în inovația tehnologică, distribuția canalelor și strategiile de retail, menținând în același timp o strategie fermă de brand dual între HONOR și Huawei.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: