Stiri Business Companii Tech

Startup-ul StageMe.Live țintește o finanțare de 160.000 de euro

20 sept. 2021 3 min

Startup-ul StageMe.Live țintește o finanțare de 160.000 de euro

Reading Time: 3 minute

Startup-ul româno-german StageMe.Live, dezvoltatorul soluției de video live streaming pentru eCommerce, demarează prima rundă de finanțare. Compania țintește atragerea unei investiții de 160.000 de euro, echivalentul a 10% din companie, StageMe.Live fiind evaluată pre-money la 1,6 milioane de euro.

Model SaaS

Soluția StageMe.Live, de tip SaaS, se adresează magazinelor online care vor să își crească vânzările, engagement-ul din partea clienților față de brandul sau produsele comercializate, dar și să își fidelizeze actualii clienți, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming, ce oferă sesiuni de shopping interactive, personalizate, care sporesc experiența de utilizare a consumatorilor finali și le dă acestora posibilitatea să găsească răspunsuri la întrebările care, altfel, i-ar împiedica să finalizeze achizițiile online.

eCommerece cu față umană

Soluția reduce astfel diferența dintre experiența online, rapidă și eficientă, și cea senzorială, specifică magazinelor fizice, experiența finală de shopping fiind mai aproape de dezideratele clienților. Acest lucru se traduce în conversii mai mari, cu până la 80% per eveniment, iar eCommerce-ul capătă o față umană.

Imaginați-vă un mix între canalele de teleshopping din trecut și video-urile de unboxing din prezent. Noi facem un mix între cele două și livrăm soluția whitelabel / branduită, sub numele fiecărui portal de comerț electronic. În plus, proprietarii datelor și brandingului sunt chiar magazinele online, în contrast cu platformele de social media, iar totul se întâmplă pe site-urile comercianților, integrarea cu soluția noastră făcându-se în doar câteva minute”, spune Christian Wilhelm Roth (foto), CEO StageMe.Live.

Soluția StageMe.Live funcționează nativ în browserele telefoanelor mobile și desktop-urilor, nefiind necesară instalarea de alte plugin-uri sau aplicații. Pentru a putea face live stream e nevoie doar de o cameră video, de un microfon și de o conexiune la internet, orice om de vânzări putând face live stream, nu numai influenceri, reducând astfel costurile.

Runda de finanțare vizează investitorii interesați de tehnologie și, în mod specific, de startup-uri tech din domenii cu potențial de creștere în viitorul imediat.

Dezvoltare accelerată

Iar segmentul de live streaming eCommerce se dezvoltă rapid la nivel global. Spre exemplu, doar anul trecut, în China, 5% din totalul vânzărilor eCommerce s-au desfășurat în sesiuni de live streaming, valoarea vânzărilor ajungând la echivalentul a 61 de miliarde de dolari. Mișcări similare au loc și in Europa și în SUA, iar Amazon.com/live demonstrează că și Vestul adoptă deja această tehnologie.

O idee româno-germană

StageMe.Live are la bază experiența solidă a 5 antreprenori care dezvoltă și comercializează produse software de peste 15 ani, doi dintre membrii echipei creând unele dintre primele platforme de live streaming din Europa de Est, softurile fiind achiziționate de mari companii multinaționale, precum Microsoft, Sony, ArtBasel, Razer etc.

Christian Roth, antreprenor născut în Germania, din familie de români, cu background în finance și legal este CEO – ul și inițiatorul proiectului, alături de Andrei Buze, CTO în cadrul proiectului, antreprenor și programator, cu experiență de aproape 10 ani în industria de streaming și Mihai Motocu, COO și serial entrepreneur, orientat către performanță, cu background în tech, finance și business development, cu peste 15 ani de experiență în industria de  streaming.

Din echipă fac parte și Sandu Băbășan, strategic advisor la StageMe.Live, CEO al companiei Blugento și unul dintre cei mai recunoscuți antreprenori din online-ul românesc, cu o vastă experiență de business, rezultată din proiecte care au inovat industria comerțului digital, și Marius Roman, antreprenor, de profesie avocat, cu expertiză în drept financiar, tranzacții M&A și tehnologie, care s-a alăturat proiectului ca business advisor.

Runda de finanțare va permite dezvoltarea soluției de video live streaming, adăugarea de noi facilități, în funcție de cererea de pe piață și de nevoile clienților, scopul principal fiind creșterea venitului recurent pentru a atrage o rundă viitoare de investiții, proiecțiile luând în calcul 500 de clienți activi în primul an.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: