Management Interviuri

Tiziano Rodolfo Roseto, Gi Group: Strategie pentru viitorul HR

6 dec. 2023 4 min

Tiziano Rodolfo Roseto, Gi Group: Strategie pentru viitorul HR

Reading Time: 4 minute

Cum plănuiește Tiziano Rodolfo Roseto, noul Country Manager al Gi Group România, să aducă grupul în top 3 companii de resurse umane din România și să consolideze prezența organizației italiene în Moldova și București, regiuni cunoscute pentru potențialul lor de creștere.

Ați fost numit CEO al Gi Group România la începutul lunii septembrie. Cum a fost această scurtă perioadă de timp pentru dumneavoastră?

M-am alăturat echipei Gi Group în urmă cu 22 de ani, iar în ultimii ani am ocupat funcția de Chief Regional Officer – Eastern Europe, fiind responsabil de implementarea strategiei operaționale și de dezvoltare pentru țările din estul Europei și zona Balcanilor. În prezent sunt CEO și Country Manager al Gi Group în Bulgaria și Ucraina, conduc Divizia de Alianțe și dezvolt strategiile grupului în regiuni fără prezență directă, cum ar fi ţările nordice și Orientul Mijlociu.

Deși sunt implicat în dezvoltarea Gi Group Holding de mai bine de 20 de ani, noul rol este o provocare și sper ca, împreună cu echipa de management, să dezvoltăm compania la fel de bine ca până acum și să ne consolidăm poziția pe piața forței de muncă. Numirea în funcția de CEO a adus cu sine o serie de noi experiențe și provocări captivante.

Ultima lună a fost un adevărat carusel, o perioadă intensă în care am înțeles cultura și dinamica echipei din România și în care am inițiat întâlnirile cu managerii departamentelor, care m-au ajutat să am o viziune profundă asupra structurii organizaționale și a modului în care fiecare membru din echipă contribuie la scuccesul companiei. De asemenea, am stabilit întâlniri cu partenerii și clienții noștri și am avut discuții productive despre modul în care putem colabora în viitor pentru a obține rezultate benefice de ambele părți.

Cum performează Gi Group în România și ce înseamnă România pentru companie?

Performanța Gi Group în România este influențată de evoluția pieței forței de muncă, o piață emergentă, care, după aproape un deceniu de supraabundență a forței de muncă, se confruntă cu o adevărată criză în acest domeniu, determinată de lipsa lucrătorilor, mai ales în anumite domenii cheie pentru dezvoltarea economică a României. Mă bucur că putem dezvolta parteneriate solide cu majoritatea companiilor locale și că putem oferi o gamă variată de servicii de externalizare a proceselor de resurse umane.

Punctul nostru forte constă în utilizarea tehnologiilor avansate pentru gestionarea resurselor umane și a proceselor de recrutare, iar prin implementarea unor soluții tehnologice moderne, eficientizăm operațiunile, simplificăm procesele administrative și oferim clienților acces la instrumente și platforme inovatoare pentru gestionarea forței de muncă.

De asemenea, la Gi Group acordăm o atenție deosebită calității serviciilor furnizate. Astfel, ne menținem un standard înalt de performanță prin intermediul proceselor de selecție riguroase și prin formarea continuă a personalului, fapt ce se reflectă atât în satisfacția clienților, cât și în rezultatele pozitive obținute în ceea ce privește plasarea de personal și dezvoltarea resurselor umane. În plus, suntem atenți la reglementările locale privind resursele umane și ne adaptăm constant la schimbările legislative pentru a oferi servicii actualizate.

În general, România este o economie emergentă cu un sector privat în creștere și o forță de muncă educată și competitivă. Fiind un hub important pentru outsourcing-ul serviciilor de IT și software development, multe companii globale au deschis centre de dezvoltare și call-center-uri în România pentru a beneficia de forța de muncă calificată și de costuri mai mici. Astfel, pot spune că România are o contribuție semnificativă la afacerea globală a businessurilor prin intermediul diverselor sectoare industriale și al forței sale de muncă calificate, iar această contribuție poate continua să crească odată cu dezvoltarea economiei.

Ce planuri aveți pentru Gi Group România?

În primul rând, vom continua să ne reafirmăm angajamentul față de clienți și angajați, urmând o abordare strategică integrată ce oferă sprijin partenerilor noștri de afaceri prin furnizarea de informații precise despre piața forței de muncă. La fel ca și până acum, vom livra servicii de înaltă calitate și vom pune accent pe unul dintre cele mai importante obiective ale grupului, conceptul „More than work”, ce susține candidații în viața lor de zi cu zi promovând medii de lucru pozitive și deschise, prin crearea unei atmosfere plăcute și sigure.

Avem un obiectiv foarte bine stabilit – ne dorim să aducem Gi Group în top 3 companii de resurse umane din România în următorii ani. Astfel, pe termen mediu și lung, vom continua să extindem operațiunile, având încredere în experiența echipei noastre. De asemenea, ne vom concentra în mod special pe dezvoltarea și consolidarea prezenței Gi Group în Moldova și București, regiuni cunoscute pentru potențialul lor de creștere și pentru cerințele specifice ale pieței forței de muncă. Pe termen lung suntem, de asemenea, pregătiți să lansăm în România noi servicii pe care deja le oferim în alte regiuni, precum TEAMspiration, un concept ce vizează organizarea de evenimente și sesiuni de team building.

Toate obiectivele noastre sunt fundamentate pe atenția deosebită pe care o acordăm clienților și angajaților noștri. Aceasta înseamnă că, în fiecare acțiune și inițiativă pe care o întreprindem, ne asigurăm că satisfacția și nevoile clienților noștri sunt mereu în prim-plan. Ne concentrăm pe oferirea de servicii de cea mai înaltă calitate și soluții personalizate care să îndeplinească cerințele specifice clienților noștri.

Gi Group Holding este o companie matură lansată în urmă cu 25 de ani. Care este viziunea pentru grup și care sunt obiectivele pentru 2024 ale companiei?

Dorința mea este ca, alături de echipă, să continuăm să evoluăm pe piața forței de muncă și să creăm atât pentru membrii echipei, cât și pentru posibili candidați medii de lucru plăcute și sigure. Așa cum punctam mai sus, avem o viziune clară, orientată către consolidarea poziției pe piața globală și către dezvoltarea de servicii pentru clienți. În plus, ne propunem să investim mai mult în tehnologie și inovație pentru a ne păstra poziția pe piață și pentru a oferi cele mai bune soluții clienților noștri. Vom continua să adoptăm noi practici, să ne consolidăm imaginea de brand și să răspundem la cerințele în continuă creștere ale unei piețe emergente.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 378 (6 noiembrie – 6 decembrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: