fbpx
Analize

Top 30 Branduri campioane in social media in 20112 min

19/04/2011 < 1 min read

author:

Top 30 Branduri campioane in social media in 20112 min

Reading Time: < 1 minut

<p> Vodafone ocupa locul 1 in Top Social Brands 2011, clasamentul brandurilor cu cea mai mare implicare in social media pe piata locala, lansat azi la <a href=”https://www.revistabiz.ro/topsocialbrands/”>conferinta </a>cu acelasi nume organizata de revista Biz.<br />  </p> <p> In chestionarul pe care l-am folosit pentru centralizarea activitatilor desfasurate de branduri in social media in intervalul ianuarie 2010 – martie 2011, Vodafone este singurul brand care a bifat toate activitatile posibile in social media. Dintre toate activitatile posibil a fi realizate in social media, favorite in rândul companiilor românesti au fost cele legate de blogging si Facebook. Daca blogurile mai lipsesc din strategia unor branduri, practic niciun “brand social” nu traieste fara Facebook. Si daca pâna acum un an-doi batalia in social media se ducea pe ideea de a câstiga teritoriu, de a fi prezent, anul acesta au contat si buzz-ul generat in online, precum si amploarea proiectelor.<br />  </p> <p> Un rol aparte l-au avut proiectele speciale, acestea fiind probabil factorii care au influentat configuratia in partea de sus a clasamentului. Campioane la proiecte speciale au fost BCR si Petrom, ceea ce le-a propulsat de la locul 4 pe 2, respectiv de pe 7 pe 4. Insa, dincolo de discutiile generate de proiectele mari, calitatea suprema a unui brand “social” ramâne capacitatea de a se plia constant pe mai multe platforme, de a fi omniprezent si de a-si sustine o strategie pe termen lung.<br />  </p> <p> Cititi mai jos rezultatele in intregime ale clasamentului.</p> <p>  </p> <div id=”__ss_7670993″ style=”width: 477px;”> <strong style=”display: block; margin: 12px 0pt 4px;”><a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/top-social-brands-2011″ title=”Top social brands 2011″>Top social brands 2011</a></strong><object height=”510″ id=”__sse7670993″ width=”477″><param name=”movie” value=”http://static.slidesharecdn.com/swf/doc_player.swf?doc=topsocialbrands2011-110419022756-phpapp02&stripped_title=top-social-brands-2011&userName=RevistaBiz” /><param name=”allowFullScreen” value=”true” /><param name=”allowScriptAccess” value=”always” /><embed allowfullscreen=”true” allowscriptaccess=”always” height=”510″ name=”__sse7670993″ src=”http://static.slidesharecdn.com/swf/doc_player.swf?doc=topsocialbrands2011-110419022756-phpapp02&stripped_title=top-social-brands-2011&userName=RevistaBiz” type=”application/x-shockwave-flash” width=”477″></embed></object> <div style=”padding: 5px 0pt 12px;”> View more <a href=”http://www.slideshare.net/”>documents</a> from <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz”>RevistaBiz</a>.</div> </div>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *