Stiri Marketing

Un nou Head of Technology la MRM//McCann Romania

18 sept. 2018 2 min

Un nou Head of Technology la MRM//McCann Romania

Reading Time: 2 minute

Alex Budin este noul Head of Technology la MRM//McCann Romania. Alex are o experiență de 8 ani în advertising, 20 de ani în software și tehnologie și 7 ani de experiență în electronică și robotică. 

Ultimii 8 ani i-a petrecut la Londra și a ocupat diverse poziții: Senior Software Engineer(MMT Digital), Lead Software Engineer și Creative Technologist (Cheil London) și Head of Technology la CP+B (Crispin Porter and Bogusky). A dezvoltat activări digitale pentru branduri ca Samsung, KFC, BBC, O2, Pearson, Coca Cola, Subway, Absolut Vodka, INFINITI, PayPal, Hotels.com. De asemenea, Alex a câștigat la Cannes, la una dintre cele mai grele categorii-Inovație, un premiu cu proiectul său Samsung NX Rover.

“În piața din România există mentalitatea că poți să “make it big” doar dacă pleci în afara țării. Noi nu suntem de acord. Noi vrem să arătăm că lumea se poate cuceri și de aici. Ambiția noastră a fost să construim o agenție care să crească talente ce pot concura oriunde în lume, dar care să fie, în același timp, și o destinație pentru talentele de afară care vor oportunități noi. Și aici mă refer și la români care vor să se întoarca în țară, dar și la străini care vor să aibă experiența de aici. Doar așa putem să ne depășim condiția de “pepiniera” de talent și limitele pentru a putea concura, ca agenție, cu oricine din lume. Alex vine cu o experientă excelentă la una dintre cele mai prestigioase agenții din lume.” declară Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Romania si Regional Creative Director McCann CEE

”Sunt anumite avantaje în a veni din Londra în București și de a lucra în același domeniu. Ai senzația că ai văzut puțin în viitor și acum ai oportunitatea să aplici aici tot ce ai învățat și ai văzut acolo. Am decis să vin înapoi pentru că văd cât de mare este oportunitatea de a crea ceva important aici, piața este în continuă dezvoltare și nu cred că va încetini în curând, nu trebuie decât să ne adaptam cerințelor ei. Și cred că aici eu pot aduce multă valoare. Simt că România are nevoie de mine și locul meu este aici momentan. Ideea este de a împinge cât mai mult limitele tehnologiei pentru clienții noștrii, fiind întotdeuna la curent cu ce se întamplă și tot ce apare, concepând prototipuri și experimentând, numai așa vom arăta că România își merită locul pe harta globală a creativității.’’ – Alex Budin.  

“Integrarea tehnologiei și inovației în proiectele dezvoltate de MRM//McCann Romania este deja o practică pentru noi. Am lansat în 2013 în premieră prima campanie pe Twitter (n.r. Live Tweet pentru Coca-Cola), am dezvoltat proiecte la nivel european care aveau inovație și am creat prototyping (ROmbot, StudyCoin). Colegii mei din creație au mindset-ul de a căuta sau a se conecta cu trend-urile și tehnologia, venirea lui Alex ajutandu-i foarte mult să o inteleaga și să o foloseasca așa cum trebuie. Alex este omul care ne învață (ca urmare a experienței sale în agenții precum CPB sau Cheil) cum să lucrăm în echipe mixte, cum să conectam idea și tehnologia, cum să ne structurăm și să implementăm campanii din viitor”  – Ionela Buta (Deputy CEO MRM//McCann Romania).  

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: