Unde-s doi, performanta creste

<p> <strong>eMag a pus la bataie motorul care i-a adus crestere. Conversion a venit cu expertiza. Impreuna opereaza Profishare, care devine o platforma de marketing online deschisa mai multor advertiseri. Cu fortele reunite, Iulian Stanciu si Marius Pahomi promit sa revolutioneze publicitatea online</strong></p> <p>  </p> <p> Cel mai mare retailer online de produse IT, eMag, a preluat agentia de performance marketing Conversion Marketing, infiintata si condusa de Marius Pahomi. O astfel de stire nu are cum sa treaca neobservata in industria de profil si nu are cum sa nu ridice cateva semne de intrebare.</p> <p>  </p> <p> De ce ar investi un retailer online in solutii de marketing cand ar putea merge in continuare pe externalizare? De ce o companie antreprenoriala, nou infiintata, s-ar lasa integrata rapid intr-o corporatie? Si cine ar fi interesat sa cumpere noile servicii oferite in noua formula in conditiile in care sistemul de baza pe care-l promoveaza, Profitshare, a fost dezvoltat si apartine retailerului eMag? Ce alta companie ar fi dispusa sa plateasca pentru ceva dezvoltat de concurenta? Exista deja un raspuns la aceasta intrebare. Pentru inceput, Fit Distribution este unul dintre primii advertiseri care se alatura noii platforme. Si restul nedumeririlor se clarifica odata ce stai de vorba cu cei doi jucatori direct implicati in tranzactie: Iulian Stanciu si Marius Pahomi.</p> <p>  </p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 247. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p>