Stiri

Ursus Breweries lansează în România brandul de bere Kozel printr-un țap de 15 metri înălțime

Reading Time: 2 minute

Ursus Breweries, cel mai mare jucător din industria locală a berii își consolidează poziția de lider pe piață și lansează în România brandul Kozel. Acest moment este marcat de construcția impunătoare a unui țap, cu o înălțime de 15 metri, vizibil de la o distanță de 2 kilometri, ce reprezintă emblematic brandul Kozel.

Țapul gigantic este amplasat pe platoul unui centru comercial din Nordul Capitalei, iar vizitatorii pot admira construcția și degusta cele două tipuri de bere Kozel, în perioada 24-29 mai.

Kozel este disponibil atât în varianta de 330 ml, la sticlă, cât și la doză de 500 ml. Portofoliul include Kozel Premium, o bere blondă, ușor de băut, cu un gust bogat și calitate premium, și Kozel Dark, o bere cu gust răcoritor, ce a depășit așteptările în toate țările în care s-a lansat, fiind cea mai vândută bere dark din Cehia, conform studiilor realizate de Nielsen Retail Audit în anul 2021.

“Consumatorii din România apreciază o bere de calitate și au fost întotdeauna impresionați de gusturi și experiențe noi. De aceea venim cu un brand nou, premium, cu tradiție cehă, o varietate de beri ușor de băut și ritualuri de servire care aduc un strop de inedit ieșirilor cu prietenii”, a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.

Kozel – o bere cehească cu poveste. Peste 100 de ani de calitate premium

Kozel a apărut în anul 1874 și înseamnă „țap” în cehă, iar o bere neagră se numea la acea vreme „bock”, cuvânt care înseamnă „țap” în germană. Fondatorul fabricii de bere, Franz Ringhoffer, și-a dat seama că era necesar să se distingă de concurenții săi și a început să producă în Velke Popovice o bere închisă la culoare, după tradiția locală, cunoscută local sub numele de Kozel.

La acea vreme, prin Velke Popovice a trecut un pictor francez, care a fost mișcat de ospitalitatea localnicilor și, din recunoștință față de aceștia, a decis să creeze o emblemă pentru berărie. Pictorul s-a inspirat din figura țapului și a transformat-o într-un simbol.

Kozel este exportat și savurat în peste 50 de țări din întreaga lume, cum ar fi Finlanda, Suedia, Germania, Austria, Slovenia, Croația, Polonia, Cehia, Italia, Coreea de Sud.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Romanita Oprea

Recent Posts

ROCA Investments a ajuns la o valoare de piață de aproape 82 mil. euro

ROCA Investments anunță o evaluare curentă înainte de distribuirea dividendelor de 81,64 milioane euro pentru anul 2023, marcând o creștere…

o oră ago

Nichita Stănescu, inedit – ”De dor de sufletul lui Andersen”

Noul volum „De dor de sufletul lui Andersen“, cu texte semnate Nichita Stănescu (1933 - 1983) conţine o colecţie de…

o oră ago

Cât costă un angajat nefericit? De ce echilibrul emoțional al oamenilor din echipă nu este doar „o problemă personală”

Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, însă în temeni de business, lipsa stării de bine poate cauza pierderi…

o oră ago

Roxana Memetea: Puterea exemplului în leadership

Pentru mine, în leadership, cheia a fost mereu puterea exemplului. Mi se pare vital ca persoana care se află la…

2 ore ago

Sondaj Libris. Ce buget și cât timp alocăm lecturii

Cu ocazia Zilei Internaționale a cărții și drepturilor de autor, librăria online Libris a demarat un studiu pe un eșantion de aproximativ 1700…

2 ore ago

Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citim? Bugetul și timpul alocat lecturii de către români

Aproximativ unul din trei români (30,6%) alocă săptămânal lecturii între 3 și 5 ore, 15,3% între 5 și 7 ore,…

2 ore ago