Stiri

Ursus Breweries lansează un nou sortiment de bere: Peroni Nastro Azzuro Stile Capri

Reading Time: 2 minute

Din luna aprilie, Peroni Nastro Azzuro Stile Capri, o bere lejeră, inspirată de soarele din insula Capri, va completa portofoliul de beri al Ursus Breweries.

Asahi Europe & International anunță lansarea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri, o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool (4,2%) și care păstrează calitatea îndrăgitei Peroni Nastro Azzurro.

Cu un echilibru fin între note de lămâie și frunze de măslin, un gust mai puțin amărui, acest sortiment recreează aroma unei vacanțe pe o plajă din Italia, oriunde ar fi savurată.

Stile Capri le va oferi consumatorilor adevărata experiență italiană cu care au fost obișnuiți de

Peroni Nastro Azzurro, reflectată și prin designul său premium.

Ne dorim să oferim noi experiențe cu fiecare lansare, iar noul sortiment Peroni Nastro Azzurro Stile Capri va aduce mai aproape de consumatori experiența lejeră și plăcută a unei vacanțe petrecute în Italia, oriunde aceștia s-ar afla. Noua bere are un ambalaj inovator și un gust excepțional, care respectă standardele înalte cu care sunt obișnuiți consumatorii noștri”, spune Cristina Nițu-Mic, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Claudio Costa, Head Brewer la Birra Peroni, a adăugat: „Alături de o echipă de maeștri berari, am reușit să creăm o bere lejeră, foarte răcoritoare, cu o aromă inconfundabilă și cu o notă de stil italian. Conține note proaspete de lămâi îmbăiate în soare și frunze de măslin, este ușor aromată și oferă o experiență unică, asemănătoare brizei mării de pe coasta emblematică a Italiei. Recomandăm servirea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri rece, într-un pahar înalt, la soare, dar chiar și servită direct din sticlă va aduce puțin din aroma Italiei oriunde este nevoie de puțin soare.”

Noul produs a fost adăugat în portofoliu după lansarea din 2022 a Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, alternativa fără alcool pentru cei care doresc să se bucure de gustul italian. Acest sortiment a fost lansat în 28 de țări la nivel mondial și se înscrie în angajamentul grupului Asahi Europe & International, din care face parte Ursus Breweries, ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din portofoliul său până în 2030.

Peroni Nastro Azzurro Stile Capri va fi lansat oficial în Italia, România, Marea Britanie, Ungaria și Irlanda începând din aprilie 2023. Sortimentul va fi disponibil în oferta marilor retaileri, iar promovarea sa va fi susținută printr-o campanie globală de marketing în următorii trei ani. 

În următorul an, sortimentul va fi disponibil și în alte regiuni geografice din Asia-Pacific și Europa.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai,…

14 minute ago

Galeriile Artmark organizează licitația legendelor din muzică și sport

La galeriile Artmark s-a deschis cea mai mare expoziție de memorabilia din București, ce aduce laolaltă unele dintre cele mai…

39 de minute ago

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand…

57 de minute ago

Magnet pentru talente: Topul țărilor și orașelor care atrag angajați străini

Care sunt țările și orașele lumii unde sunt dispuși să se mute pentru a munci angajați talentați de pe întreg…

2 ore ago

Photon Energy Group obține o finanțare de 15 mil. euro de la BERD pentru șase centrale fotovoltaice în România

Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…

14 ore ago

Kantar prezintă planul de acțiune pentru creșterea brandurilor, o analiză la nivel global a peste 6,5 miliarde de date

Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…

17 ore ago