fbpx
Marketing

Urzeala Like-urilor, sub semnatura Gavrila & Asociatii

12/08/2013

author:

Urzeala Like-urilor, sub semnatura Gavrila & Asociatii

<p> Campania de comunicare a festivalului <a href=”http://www.internetics.ro”>Internetics</a>, editia 2013,  “Urzeala Like-urilor”  este semnata de Gavrila & Asociatii.</p> <p>  </p> <p> Campania este despre importanta comunitatilor in universul online-ului. Este pentru prima data cand o campanie de comunicare apeleaza la “comunitati partenere”, astfel ca printre partenerii Internetics 2013 se numara: Creative Monkeyz, 273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania, Cosul de legume, SUB25, Experimentalist, Radio Guerrilla, Copilaria anilor ‘80-‘90, Kudika, Ctrl-D si Barbat la Cratita. Comunitatile partenere reunite reprezinta un public de aproximativ  2.000.000 de persoane, pe Facebook.</p> <p>  </p> <p> Campania “Urzeala Like-urilor” apeleaza la simboluri medievale si contine referinte clare la serialul “Urzeala Tronurilor”, comunitatile online fiind astfel comparate cu regate, ce au blazoane, reguli, supusi, fani si putere de convingere. Astfel, campania isi propune sa demonstreze ca industria de online are nevoie de comunitati, precum o sabie are nevoie sa fie ascutita. </p> <p>  </p> <p> Echipa Gavrila & Asociatii responsabila de campania “Urzeala Like-urilor”:</p> <p>  </p> <p> Copywriter: Iulian "Red Wedding" Fecioru  </p> <p> Art Director: Robert "Dragon Egg" Soparlache</p> <p>  </p> <p> Inscrierile in competitia celei de-a XIII-a editii Internetics au loc in perioada 17 iulie – 30 august 2013, iar evenimentele marca Internetics vor avea loc in luna Octombrie, in Bucuresti.</p> <p>  </p> <p> Proiectele vor putea fi inscrise in cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools si Interactive  Campaigns (Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului in limba engleza, accesibil online, pe siteul www.internetics.ro.</p> <p>  </p> <p> Juriul Internetics 2013 reuneste 19 specialisti in marketing online: Robert Anghel – Digital Marketing Manager, ING Romania, Ana Bulgar – Senior Advisor to the CEO, Petrom, Bogdana Butnar – Industry Manager, Google Romania, Calin Clej – Marketing Manager,  PepsiCo, Mihai Dobre – Social Media Manager, Orange,  Oana Ene – User Experience and research specialist, Romtelecom E Business Division, Cosmin Ghinea –Director de Dezvoltare, Mediafax Group, Dragos Gurarosie – Executive Director, Starship Media, Ciprian Stefan Istrate – Global Marketing Director, Bitdefender, Victor Kapra – Consultant Online independent si jurnalist freelancer, Andrei Lascut – Brand Manager, Grolsch, Stefan Liute – Co-fondator si Strategy Director, Storience,  Lucian Nistoroiu – Online Manager, Doncafé, Cosmin Preda – Sales Manager, Internet Business Unit ProTV, Mihaela Stanoiu – Marketing Manager, Samsung, Ioana Teodorescu – Senior Brand Manager Procter & Gamble Balkans MDO, Bogdan Toacse – Marketing Manager Home Care, Unilever SCE, Alin Zainescu – Business Development Manager, TradeAds Interactive; si va fi condus de un presedinte din afara industriei din Romania.</p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE